ارسال 345 اثر به جشنواره تئاتر مهر کاشان

اصفهان (پانا) - رئیس ستاد چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان، از ارسال 345 اثر به جشنواره تئاتر مهر کاشان خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۶۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ارسال 345 اثر به جشنواره تئاتر مهر کاشان

مرتضی والی زاده افزود: هیات بازبینی آثار از بین ۳۴۵ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره ۸۹ اثر در بخش صحنه ای و ۹۹ اثر در بخش خیابانی را انتخاب کرده که سرانجام ۲۸ اثر نمایشی موفق به حضور در جشنواره شد و پیش بینی می‌شود گروه‌های برگزیده بیش از ۷۰ نوبت اجرا در سالن های نمایش و سطح شهر کاشان داشته باشند.
رییس ستاد چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان یادآور شد: براساس فراخوان اعلام شده برای ارائه‌ آثار، اولویت انتخاب با نمایش نامه‌ها و متون ایرانی بوده است.
وی خاطرنشان کرد: طبق نظر هیئت انتخاب بخش صحنه ای، از نظر محتوا و موضوع قالب متون پذیرفته شده در مرحله بازخوانی ۵۸درصد متون با مضامین اجتماعی، ۲۶درصد دفاع مقدس، شش درصد طنز، شش درصد دینی و رضوی، یک درصدتاریخی، یک درصد کودک و ۲درصد متون در سایر موضوعات ارسال و بیشترین استقبال از استان های اصفهان، تهران، همدان و کرمانشاه بوده است.
رییس ستاد چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با بیان اینکه بازبینی آثار با نظر هیئت انتخاب به صورت حضوری و یا غیر حضوری و با ارسال لوح فشرده انجام می‌شود، گفت: هنرمندان جهت بازبینی تا ۱۰ آبان ماه فرصت دارند که لوح فشرده اثر نمایشی خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در کاشان_ بلوار شهیدان خاندایی- فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان ارسال کنند.
چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان به عنوان بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کاشان با هدف گردهمایی و رقابت سازنده هنرمندان، ارتقاء سطح هنرهای نمایشی، ایجاد فرصت‌های برابر و همچنین حمایت از گروه‌های هنری به میزبانی فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری مرکز هنرهای نمایشی در چهار بخش "صحنه‌ای"، "خیابانی- محیطی "، "بین‌الملل" و بخش "کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی" از یکم الی نهم آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار