فرماندار پاکدشت :

تامین امنیت از اولویت‌های فرمانداری پاکدشت است

پاکدشت( پانا) - فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: حفظ امنیت شهرستان پاکدشت و برخورد با اخلالگران و مجرمانی که در صدد هستند امنیت شهرستان را تحت الشعاع اقدامات خود قرار دهند از جمله برنامه هایی است که در شورای تامین به آن رسیدگی می شود.

کد مطلب: ۸۶۶۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تامین امنیت از اولویت‌های فرمانداری پاکدشت است

هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت ضمن تاکید بر ارتقای ضریب امنیت در برخورد قاطع با اخلالگران، اظهارکرد: امنیت یکی از مقوله های بسیار مهمی است که در صدر برنامه های مجموعه فرمانداری قرار دارد.
وی در ادامه افزود: تامین و حفظ امنیت شهرستان و برخورد با اخلالگران و مجرمانی که در صدد هستند امنیت شهرستان را تحت الشعاع اقدامات خود قرار دهند از جمله برنامه هایی که در شورای تامین به آن رسیدگی می شود.
تمهیدی ضمن اشاره به برگزاری جلسات مختلف شورای تامین شهرستان، افزود: طبیعتا با برگزاری نشست شورای تامین و کمیته های مربوطه که با مشارکت اعضا ی شورای تامین شهرستان تشکیل می شود، تصمیماتی اتخاذ می شود که نتیجه آن اجرای طرح هایی است که ارتقای امنیت شهرستان را به همراه دارد.
وی گفت : تلاش ما این است که امنیت مطلوب را برای شهروندان و مسافرین و زائرین که از شرق به غرب و یا بالعکس که از محور امام رضا(ع) استفاده می کنند تامین کنیم، حفظ امنیت بزرگراه بسیار حائز اهمیت است و همه تلاش مجموعه اجرایی و دستگاه های امنیتی بر این امر معطوف شده است.
تمهیدی ضمن اشاره بر برخورد قاطع با اخلالگران امنیت توسط نیروی انتظامی، تاکید کرد: آن دسته از مجرمینی که موفق به ایجاد جرائمی می شوند با پیگیری قاطع پلیس مواجه خواهند شد، امیدواریم این برخوردها و این زحمات دوستان و همکاران در شهرستان، منجر به ایجاد یک فضای امن و آرام برای همه شهروندان عزیزمان شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار