راهپیمایی13 آبان یک مساله ملی و بین المللی است و باید به صورت ویژه بدان پرداخت

کلات (پانا) - دومین جلسه ی ستاد برنامه ریزی و اجرایی راهپیمایی 13 آبان 97 با حضور پایسته مدیر آموزش و پرورش ، معاونین، کارشناسان حوزه پرورشی و مدیران مدارس سطح شهرستان کلات برگزار شد

کد مطلب: ۸۶۶۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی13 آبان یک مساله ملی و بین المللی است و باید به صورت ویژه بدان پرداخت

داریوش پایسته، مدیر آموزش و پرورش کلات بار دیگر بر پرشور و زیبا برگزار شدن این مراسم تاکید کرد و افزود: راهپیمایی13 آبان یک مساله ملی و بین المللی است و باید به صورت ویژه بدان پرداخت .چرا که دشمنان نظام در آنسوی مرزها با هزینه های هنگفت در صدد ایجاد تفرقه و از بین بردن ارزشها و اهداف والای نظام هستند.

وی افزود: درک اینگونه مسائل نیاز به استعداد دارد ،انسانهای مومن و متعهد نسبت به مسایل پیش رو دارای درک عمیق و ژرفی هستند و استعداد درک اینگونه مسائل را به خوبی دارند.ائمه و علمای اسلام نیز دائما بر بحث اتحاد و همدلی تاکید داشته اند .

وی گفت: همه ی ما نسبت به همدیگر مسئولیم و باید احساس لطف را در خود نهادینه کنیم ."فضائل اخلاقی"،"نگریستن مثبت" و "ایجاد آگاهی " کمک شایانی به حرکت رو به جلوی اجتماع خواهد کرد.ماموریت اصلی ما در آموزش و پرورش ایجاد و ارتقای همین مقوله هاست .

پایسته گفت: اگر واژگان خوب اخلاقی و صفات پسندیده را در خود عملیاتی کنیم ، و به مسائل بین الاذهانی به درستی بپردازیم، همیشه در همه سطوح حرف برا گفتن خواهیم داشت.

روز 13 آبان دانش آموزان کلاتی در کنار مردم و همزمان با سراسر اتفاقی را رقم خواهند زد که در تاریخ کلات ثبت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار