مشاور معاون بهداشت وزارت بهداشت خبر داد

استقرار 211 کارشناس مبارزه با بیماری‌ها در مرز چذابه

تهران (پانا) - مشاور معاون بهداشت وزارت بهداشت با حضور در مرز چذابه از وضع بهداشتی مواکب مستقر در مسیر «طریق الحسین» بازدید کرد و گفت 211 کارشناس مبارزه با بیماری‌ها و 200 کارشناس بهداشت محیط در مرز چذابه مستقر هستند.

کد مطلب: ۸۶۶۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
استقرار 211 کارشناس مبارزه با بیماری‌ها در مرز چذابه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، محمد اسماعیل مطلق، مشاور معاون بهداشت وزارت بهداشت در بازدید از وضع بهداشتی مواکب مستقر در مسیر «طریق الحسین» اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با استقرار ۲۱۱ نفر از کارشناسان مبارزه با بیماری‌ها و پزشک در پایگاه بهداشتی مرز چذابه و بیش از ۲۰۰ کارشناس بهداشت محیط به منظور نظارت بر مواکب، عملکرد بسیار مناسبی را در بحث تامین سلامت زائران داشته است.

مطلق افزود: در برنامه اربعین امسال، به بیش از ۲۲۰ هزار نفر از زائرین در زمان خروج از کشور آموزش بهداشت فردی و رعایت خودمراقبتی داده شده است و حدود ۴۰ هزار نفر در زمان ورود به کشور تحت مراقبت سندرمیک بیماری‌های واگیر قرار می‌گیرند.

مشاور معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: کارشناسان بهداشت محیط، روزانه ۳ نوبت از وضع بهداشت مواکب، کلرسنجی و سمپاشی سطوح بازدید می‌کنند و آموزش‌های لازم را به خادمان مواکب ارائه می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار