به برکت خون شهداء ، امروز هیچ بن بستی در کارها وجود ندارد

بیرجند(پانا) ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، که ظهر امروز در جلسه کارگروه زیرساخت کنگره ۲ هزار شهید استان سخن می گفت با بیان این مطلب، افزود: برغم تمامی تنگناهای مالی و اعتباری که در دستگاه های اجرایی وجود دارد ، کارها و اقدامات بسیار مناسبی در این زمینه صورت گرفته که قابل تقدیر است.

کد مطلب: ۸۶۶۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
به برکت خون شهداء ، امروز هیچ بن بستی در کارها وجود ندارد

سید مجتبی علوی مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ، استفاده مناسب و بهینه از منابع و امکانات در دستگاه های اجرایی را مورد تاکید قرار داد و یادآورشد: در حال حاضر مدیران ذی ربط در این زمینه با کار جهادی و مدیریت درست منابع و امکاناتی که در اختیار داشتند توانستند بخش زیادی از مشکلات را مرتفع ساخته و پیشرفت فیزیکی مکان برگزاری کنگره را به ۷۵ درصد برسانند.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، با بیان اینکه به برکت خون شهداء هیچ بن بستی در کارها وجود ندارد، افزود: همه ما اعتقاد داریم که خون پاک شهداء موجب اقتدار و استحکام نظام اسلامی ما شده است ؛ از این رو با همین اعتقاد باید کارها را به پیش برد ، همانگونه که تاکنون نیز انجام شده است.


علوی مقدم، به برگزاری کنگره ۲ هزار شهید استان در تاریخ ۲۰ آذرماه سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: متولیان امر باید بگونه ای برنامه ریزی کنند تا قبل از پایان آبان ماه جاری کلیه اقدامات به پایان رسیده و سالن برگزاری کنگره به برگزارکنندگان تحویل گردد.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، با بیان اینکه شهداء تضمین کننده امنیت و اقتدار نظام اسلامی ایران هستند، ادامه داد: این عزیزان در دوران ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن در تمامی عرصه ها از جان و مال و تمام هستی خود برای سربلندی ، امنیت و اقتدار این مرز و بوم گذشتند و امروز بر همه ما واجب است که با تمام توان در راستای حفظ شان و جایگاه آنان تلاش کنیم.


علوی مقدم، خاطر نشان ساخت: امروز به برکت تصمیمات اخذ شده و اقدامات صورت گرفته در تمامی شهرهای استان عطر و بوی شهداء در همه عرصه ها به مشام رسیده و فضای معنوی خاصی در استان حکم فرماشده است که بیان گر آمادگی استان برای برگزاری این رویداد مهم فرهنگی است.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، وحدت و همدلی را در شرایط فعلی رمز موفقیت دانست و تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان برای ایجاد تفرقه تلاش می کنند ما همه به عنوان یدی واحد همچون سرنشینان یک کشتی باید برای رشد و توسعه وسربلندی ایران عزیز با تمام وجود تلاش کنیم.


علوی مقدم ، انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل های بعدی را مورد تاکید جدی قرار داد و یادآورشد: دستگاه های فرهنگی باید تلاش کنند تا نسل جوان و آینده سازان این کشور را با فرهنگ ایثار ، شهادت و از خودگذشتگی آشنا نمایند که برگزاری اینگونه کنگره ها و نمایشگاه های تخصصی می تواند بسیار کمک کننده و سازنده باشد.

این گزارش حاکیست، ظهر امروز کارگروه زیرساخت کنگره ۲هزار شهید استان در محل برگزاری این کنگره به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و اعضای این کارگروه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار