پیش بینی شرکت 3 میلیون نفر در مراسم اربعین حسینی تهران

شهرری(پانا)- مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین شهرستان ری با اشاره به پیاده روی یک میلیونی سال پیش، گفت: پیش بینی میشود امسال سه میلیون نفر در این مراسم معنوی شرکت کنند.

کد مطلب: ۸۶۶۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
پیش بینی شرکت  3 میلیون نفر در مراسم اربعین حسینی تهران

بابایی مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین شهرستان ری در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین حسینی (ع) شهرستان ری بیان کرد: چندین سال است که جاماندگان زیارت اربعین حسینی از تهران و شهرستان های اطراف به نیابت از زیارت امام حسین (ع) با پیاده روی به زیارت حضرت عبدالعظیم (ع) می آیند و امسال نیز پیش بینی می شود که تعداد بیشتری شرکت کنند.
وی در ادامه افزود: با توجه به تدابیر اندیشیده شده، تمامی ظرفیت های شهرستان برای مشارکت و پذیرایی زائران پیاده روی اربعین فراهم شده است.
بابایی تصریح کرد: اورژانس، مراکز درمانی، آتش نشانی، اتوبوسرانی، مترو و اصناف آماده خدمات رسانی به زائران هستند و تمامی تمهیدات امنیتی در این زمینه اندیشیده شده است.
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین حسینی شهرستان ری عنوان کرد: همچنین امکانات مناسبی در حوزه امنیتی و ترافیکی در نظر گرفته شده تا زوار در این روز بدون مشکل و موانع بتوانند مسیر را طی کنند.
وی یادآور شد: حضور جمعیت عظیم در حرم عبدالعظیم (ع) مشکلات و چالش هایی را برای زائران و مسئولان به همراه دارد که توصیه می شود؛ زائران اصراری برای ورود و حضور در حرم مطهر نداشته باشند چرا که حرم عبدالعظیم (ع) ظرفیت حضور میلیونی زوار را ندارد.
بابایی گفت: انعکاس خبری مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) از سوی رسانه ها در اشاعه فرهنگ غنی عاشورایی و ارزشمند قیام امام حسین (ع) در اذهان و افکار عمومی جامعه نقش مهم و اثرگذاری دارد.

/خبرنگار: آتناقابل/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار