استاندار البرز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان :

ساماندهی امور آموزش و پرورش با عزم جدی مسئولان و تعامل همگانی امکان پذیر است

البرز (پانا) - محمد علی نجفی استاندار البرز، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ، ساماندهی امور آموزش و پرورش و جبران کمبودها را نیازمند عزم جدی مسئولان و تعامل همگانی عنوان نمود و خواستار تقویت سرانه های آموزشی در استان شد.

کد مطلب: ۸۶۶۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی امور آموزش و پرورش با عزم جدی مسئولان و تعامل همگانی امکان پذیر است

محمد علی نجفی استاندار البرز ، عصر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در استانداری برگزار شد با اشاره به اهمیت برگزاری منظم ودقیق جلسات شورای آموزش و پرورش افزود: جلسات شورای آموزش و پرورش با جدیت در جهت تقویت زیرساخت های سخت افزاری و آموزشی استان تشکیل می شود.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش افزود: این مشکلات منحصر به این نهاد نیست و با توجه به تاثیر و گستردگی آموزش و پرورش می بایست با عزم جدی مسئولان و تعامل همگانی نسبت به ساماندهی امور اقدام کرد .

استاندار البرز با تاکید بر مساعدت ها و کمک های خیرین مدرسه ساز در استان افزود : خیرین مدرسه ساز بدون چشم داشت و با عشق و ایثار گام های بسیار موثری در افزایش سرانه های آموزش استان برداشته اند که این روحیه کمک و مساعدت را ارج می نهیم .

وی در ادامه گفت : زیرساخت های آموزشی البرز با ضعف جدی مواجه است و سرانه های این بخش نیز نیازمند توجه ویژه است از این رو مدارس غیرانتفاعی تاثیر بسزایی در جهت جبران کمبودها دارند .

نجفی تصریح کرد : در راستای حل مشکلات مدارس غیر دولتی ،کمیته ای متشکل از معاون هماهنگی امور عمرانی ، شهردار، مدیرکل آموزش و پرورش و ... تشکیل می شود.

وی افزود: اکنون با رویکردی که استکبار دارد باید مجموعه مسئولان نظام با جدیت درصدد کاهش مشکلات مردم اقدام کنند تا در آینده نیز با چالش مواجه نشویم.
استاندار البرز با بیان اینکه رویکرد جدید آموزش و پرورش حضور فعال در تمامی عرصه های مربوطه است، اضافه کرد: بر این اساس جای خرسندی دارد که می توان از چنین تفکر و ظرفیتی به نحو مطلوب بهره برداری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار