در نشست با " سمن " ها؛

شریعتمداری: تصمیمات مهم را با مشورت سازمان های مردم نهاد می گیریم

تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اولین نشست خود با نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد گفت که تلاش می‌کنیم هیچ تصمیم مهمی بدون مشارکت و مشورت سازمان های مردم نهاد اتخاذ نشود.

کد مطلب: ۸۶۶۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
شریعتمداری: تصمیمات مهم را با مشورت سازمان های مردم نهاد می گیریم

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ، محمد شریعتمداری در اولین نشست خود با تشکل‌های اجتماعی و سازمان های مردم نهاد که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال برگزاری است، با بیان این که شرکای اجتماعی در ارائه خدمات در بخش‌های مختلف موثر عمل می‌کنند، گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را خانه خودتان بدانید و مطمئن باشید تصمیمات مهم را با مشورت شما می گیریم.
وی افزود: تلاش می‌کنیم بدون مشارکت شما تصمیمی اتخاذ نشود و اطمینان می‌دهیم همه را بشنویم.

شورای عالی رفاه را در اولین فرصت تشکیل می‌دهم

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست به جمع بندی موارد مطرح شده ازسوی نمایندگان سازمان های مردم نهاد پرداخت و گفت : با توجه به تحولات یک سال اخیر در کشور ضرورت دارد نگاه عمیق تری برای دوره سه ساله باقی مانده داشته باشیم.

وی افزود: مجددا از همکارانم می‌خواهم منشوری که درباره‌اش در مجلس سخن گفتیم را در اختیار نمایندگان تشکل ها قرار دهند تا آن را تکمیل کنیم. فعالان سازمان های مردم نهاد (سمن) ها در گرانبهایی هستند که نظرات ارزشمندی دارند .

وزیرتعاون ،کار و رفاه اجتماعی ادامه داد : کمتر از ۱۰ درصد مردم علاقه مند به سهیم شدن در امور مشارکتی اجتماعی هستند و باید برای بزرگ کردن بدنه شرکای اجتماعی تلاش کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اظهاراتی مبنی بر اینکه موانع اداری در جلب مشارکت‌ها وجود دارد گفت: در این نشست اشاره شد که نظریه روشنی در حوزه اجتماعی نداریم از همکارانم می‌خواهم گام جدی در این زمینه بردارند. دولت باید بتواند به سیاست های روشنی برسد که از همین نظریه ها الهام گرفته شده باشد.

شریعتمداری افزود: پیگیری های لازم را برای تحقق اهداف مدنظر انجام می دهیم و تلاش می کنیم شورای عالی رفاه را در اولین فرصت تشکیل دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار