در جلسه هماهنگی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان تاکید شد

حضور گسترده فرهنگیان و دانش آموزن در راهپیمایی روزمبارزه با استکبار جهانی

مشهد (پانا) - جلسه استانی هماهنگی بزرگداشت یوم الله سیزده آبان با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و اعضای کمیته فرهنگیان و دانش آموزی روز مباره با استکبار جهانی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۶۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور گسترده فرهنگیان و دانش آموزن در راهپیمایی روزمبارزه با استکبار جهانی

مدیر کل این سازمان در جلسه استانی ستاد هماهنگی بزرگداشت یوم الله 13 آبان ضمن تاکید بر حضور گسترده فرهنگیان و دانش آموزان در مراسم راهپیمایی این روز اظهار کرد: سیزدهم آبان ماه یادآور خاطرات تلخ و شیرین مبارزه دانشجویان و دانش آموزان با نظام استکباری است.

وی خاطرنشان کرد: امسال سیزدهم آبان ماه از شرایط خاصی برخوردار است چراکه استکبار جهانی جنگی تمام عیار را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده است و لذا بسیاری از رسانه های خارجی و داخلی منتظرند صحنه های حضور مردم را در این راهپیمایی به تصویر بکشند.

علیرضا مالک اشرفی؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز پیش از این سخنان عنوان کرد: تقویت تفکر استکبار ستیزی و مقابله با روحیه خصمانه استکبار، تجلیل از دانش آموزان به‌عنوان پیشتازان این عرصه و همچنین آگاهی بخشی در خصوص تضاد منافع ملی جمهوری اسلامی ایران با نظام استکبار جهانی از جمله مهمترین اهداف بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان ماه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار