کاراته کاران گیلانی در لیگ وان پنج مدال کسب کردند

رشت(پانا)-کاراته کاران گیلانی در مرحله سوم لیگ وان پسران کشور موفق به کسب پنج مدال شدند.

کد مطلب: ۸۶۶۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کاراته کاران گیلانی در لیگ وان پنج مدال کسب کردند

دبیر هیات کاراته استان گیلان اظهار داشت: در این مرحله از رقابت ها که با حضور زبده ترین کاراته کاران رده های سنی نوجوانان و جوانان در سالن ورزشی شهید افراسیابی تهران برگزار شد، کاراته کاران گیلانی توانستند دو مدال نقره و سه مدال برنز کسب کنند.
حامد زیکساری افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها که در بخش های کاتا و مبارزه برگزار شد، در رده سنی نوجوانان و در وزن 47- کیلوگرم مازیار حبیب پور کاراته کار گیلانی موفق به کسب مدال نقره و مقام نابب قهرمانی شد.
وی ادامه داد: همچنین در رده سنی جوانان و در بخش کاتا، رضا گرامی از استان گیلان موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز شد و علی محمودی دیگر کاراته کار گیلانی حاصر در این مسابقات در این بخش مقام پنجم را کسب کرد.
به گفته زیکساری، در رده سنی جوانان و در بخش مبارزه ، در وزن 61- کیلوگرم مهدی کاظمی دیگر کاراته کار گیلانی حاضر در مرحله سوم مسابقات کاراته وان پسران کشور توانست مدال برنز و مقام سوم را تصاحب کند همچنین در وزن 68- کیلوگرم رده سنی جوانان ، علیرضا حبیبی از استان گیلان مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی وزن خود را کسب کرد.
وی اضافه کرد: محسن صفرنژاد دیگر کاراته کار گیلانی حاضر در این رقابت ها نیز در وزن 76+ کیلوگرم رده سنی جوانان روی سکوی سوم ایستاد و مدال برنز این مسابقات را بر گردن آویخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار