با حضور استاندار البرز

مدیر شعب پست بانک استان البرز معارفه شد

البرز بعنوان قطب علم و فناوری در راستای شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در رتبه های نخست کشور قرار دارد

البرز ( پانا) - محمد علی نجفی ، استاندار البرز در مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب پست بانک البرز گفت :تاکنون سیستم بانکی در البرز همراهی خوبی داشته اند و از پست بانک نیز انتظار می رود در این راستا با اهتمام ویژه ای ورود کرده و به خصوص در حوزه اشتغال روستایی همراهی جدی تری داشته باشد.

کد مطلب: ۸۶۶۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر شعب پست بانک استان البرز معارفه شد

محمدعلی نجفی در جلسه تکریم و معارفه مدیر شعب پست بانک استان که در دفتر استاندار البرز برگزار شد با اشاره به اینکه طی یک سال اخیر البرز در شاخص های اقتصادی رشد قابل توجهی را تجربه کرده، افزود: البرز بعنوان قطب علم و فناوری در راستای شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در رتبه های نخست کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: این استان در 4 فصل متوالی رتبه اول پرداخت تسهیلات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور را از آن خود کرده است.

نجفی گفت: از محل اعتبارات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، استان البرز سال گذشته موفق به جذب هزار و 440 میلیارد تومان و در سال 97 نیز تاکنون بیش از نیمی از تسهیلات مصوب در کل کشور معادل 300 میلیارد تومان را جذب کرده است.

استاندار البرز با اشاره به اینکه البرز دارای شرایط حساس و موقعیت خاصی به دلیل همجواری با پایتخت است، افزود: بر این اساس با توجه به اینکه مشکلات البرز و تهران به یکدیگر مربوط است ضرورت دارد که تدابیر ویژه ای برای این استان اتخاذ شود.

وی اضافه کرد: رونق اقتصادی البرز از اهمیت بالایی برخوردار است از این رو جلسات اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای بانک ها و ... به صورت مرتب و مستمر برگزار می شود.

نجفی گفت: تاکنون سیستم بانکی در البرز همراهی خوبی داشته اند و از پست بانک نیز انتظار می رود در این راستا با اهتمام ویژه ای ورود کرده و به خصوص در حوزه اشتغال روستایی همراهی جدی تری داشته باشد.

وی افزود: البرز توان بالایی در جذب سرمایه دارد که باید از این فرصت بهره کافی را ببریم.

در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات سعید وحدت مدیر سابق، بهزاد امیریان بعنوان مدیر جدید پست بانک البرز معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار