با حضور استاندار قزوین و رئیس فدراسیون ورزش های بومی و محلی کشور:

۳۵ خانه ورزش روستایی در استان قزوین تجهیز شد

قزوین (پانا) - در مراسمی با حضور استاندار قزوین و رئیس فدراسیون ورزش های بومی و محلی کشور ۳۵ خودرو شامل تجهیزات ورزشی به خانه های ورزش روستایی استان قزوین ارسال شد.

کد مطلب: ۸۶۶۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
۳۵ خانه ورزش روستایی در استان قزوین تجهیز شد

درمراسمی با حضور زاهدی استاندار قزوین ،غلامرضا جعفری رئیس فدراسیون ورزش روستایی وبازی های بومی محلی،معاونین استاندار و جمعی از مدیران استانداری و استان، ۳۵ دستگاه خودرو شامل وسایل ورزشی تشک تاتامی، دارت، فوتبال دستی، تنیس روی میز، میز شطرنج، وسایل بدن سازی، در میان روستاها توزیع شد.

این وسایل برای تجهیز ۳۵ خانه ورزش در روستاهای استان قزوین تهیه شده و برای هر روستا شش میلیون تومان و مجموعا ۲۱۰ میلیون تومان هزینه شده است.

غلامرضا جعفری رئیس فدراسیون ورزشهای بومی و محلی کشور گفت: توجه به توسعه ورزش در روستا مهم است و سیاست دولت این است در فرآیند توسعه ورزش، توسعه متوازن روستایی در اولویت قرار دارد.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در این مراسم گفت: در سال گذشته تعداد هشت خانه ورزش روستایی در استان به وسایل ورزشی تجهیز شد و امسال ۴۰ خانه از این وسایل برخوردار شده است.

وی اضافه کرد: تا پایان امسال هم ۳۵ خانه ورزشی روستایی به امکانات مورد نیاز ورزشی مجهز می شوند و تلاش می کنیم مجموع خانه های ورزشی به ۱۰۰ خانه برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: ۲۵ پروژه ورزش روستایی دراستان آماده افتتاح شده و با برنامه ریزی انجام شده هردو هفته یک طرح به بهره برداری خواهد رسید.

در این مراسم از فاطمه صفرپور مربی اعزامی به مسابقات آرژانتین تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار