اوکتاویو: اردوی پرتغال حرکت رو به جلو برای فوتبال ساحلی ایران بود

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تاکید کرد که گروه ایران در جام بین قاره‌یی بسیار سخت است.

کد مطلب: ۸۶۶۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اوکتاویو: اردوی پرتغال حرکت رو به جلو برای فوتبال ساحلی ایران بود

به گزارش سایت رسمی‌ فدراسیون فوتبال، مارکو اوکتاویو درباره اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در کشور پرتغال گفت: احساس خوشحالی بسیار زیادی به دلیل برگزار شدن اردوی‌مان در کشور پرتغال دارم. برگزاری این اردو باعث شد تا حرکتی رو به جلو و انگیزه‌ای مضاعف در کل تیم ایجاد شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا اردوی پرتغال دقیقا همان مشخصه‌های مدنظرتان را داشت یا خیر؟ تصریح کرد: دقیقا همین‌طور است. ما یک هفته بسیار خوب را پشت سر گذاشتیم که در آن موفق شدیم تا تمرینات بسیار خوب و چند بازی درون اردویی مناسب داشته باشیم و به طور کلی روندی را درپیش گرفتیم که با آن، تاکتیک تیمی‌مان را با هدف مسابقات جام بین قاره‌یی قدرتمندتر کنیم.

سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نظرش درباره بازیکنان جوان دعوت شده به تیم ملی را پس‌ از انجام سه بازی درون اردویی، این‌گونه تشریح کرد: پاسخی که از حضور این بازیکنان جوان در تیم دریافت کردیم، بسیار مثبت است. آن‌ها به خوبی مسوولیت پذیری‌شان را نشان دادند و درک کردند که در تیم ملی چه چیزهایی را باید ارائه کنند. در مسابقات سطح بالای درون اردویی نیز بسیار رقابت پذیر ، با شخصیت و محترمانه در زمین حاضر شدند. به خصوص که عملکرد خیلی خوبی از خود نشان دادند.

مارکو اوکتاویو درباره هم‌گروه‌های ایران در جام بین قاره‌یی که باید به ترتیب به مصاف تیم‌های آمریکا، تاهیتی و ‌روسیه برود، بیان کرد: مسابقات جام بین قاره‌یی دومین رویداد بزرگ جهانی در تقویم رشته فوتبال ساحلی است. می‌دانیم که تیم‌های برتر جهان در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند و باید در سطح بسیار بالایی بازی کنیم تا عملکرد خوبی در آن‌جا داشته باشیم. آماده‌سازی بسیار خوبی برای این مسابقات داریم، چراکه می‌خواهیم رقابت‌های خوبی از خود در جام بین قاره‌یی نشان بدهیم.

وی در پاسخ به این سوال که شانس ایران برای رسیدن به فینال مسابقات چه میزان است؟ گفت: در گروه بسیار سختی قرار داریم. سه تیم قدرتمند در مرحله گروهی مقابل ما قرار دارند اما تمام تمرکز فعلی ما تنها روی بازی اول برابر آمریکا است و پس از آن بازی به بازی پیش خواهیم رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار