فردوسی‌پور: به من نگفتند ساعت 12 شب برنامه نود را روی آنتن ببرم

تهران (پانا) - عادل فردوسی‌پور به عنوان مهمان تلفنی در برنامه «حالا خورشید» حاضر شد و به برخی اظهارات مدیر شبکه سه سیما پاسخ داد.

کد مطلب: ۸۶۶۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
فردوسی‌پور: به من نگفتند ساعت 12 شب  برنامه نود را روی آنتن ببرم

برنامه «حالا خورشید» با اجرای رضا رشیدپور امروز یک‌شنبه 6 آبان 97 میزبان علی فروغی مدیر شبکه سه سیما بود. در این برنامه فروغی به برخی ابهامات و حواشی مطرح شده طی روزهای اخیر درباره عملکرد این شبکه به شفاف‌سازی پرداخت که یکی از مهم‌ترین موارد آن ابهامات درباره برنامه 90 و مشکلات ایجادشده بر سر راه حضور عادل فردوسی‌پور در برنامه بود.

فروغی در پاسخ به این سوال که چرا مدیر شبکه سه باید شخصاً این برنامه‌ها را حذف کرده و به نوعی در کنداکتور دخالت کند، خاطرنشان کرد:در شبکه سه تصمیم کنداکتور را ما نمی‌‌گیریم و شورای کنداکتور این کار را انجام می‌دهد که من هم عضوی از آن شورا هستم. این تصمیم در آنجا گرفته شد و کنداکتور را شخصی تصمیم نمی‌گیریم. گفتیم «نود» را بعد از مسابقه روی آنتن ببریم و لیگ برتر هم تعطیل بود. موضوع برنامه هم بازی تیم‌ملی ایران و بولیوی بود. تصمیم بر این شد که ساعت 12 روی آنتن برود و فردوسی‌پور قبول نکرد. بعد اقدام درستی نبود. ما یک خانواده‌ایم که در این دو هفته چیزی نگفتم،‌ بحث‌های داخل خانواده بیرون نباید برود.

سپس عادل فردوسی‌پور هم روی خط تلفن «برنامه حالا خورشید» آمد و لحظاتی را به انتقادات مخاطبین و اتفاقات حاشیه‌برانگیز این روزهای «نود» و شبکه سه پاسخ داد.

فردوسی‌پور در رابطه با انتقاداتی که رفتار غیرحرفه‌ای انجام دادید، گفت: من فرزند رسانه هستم و مردم خیلی به من لطف داشتند. مدیران مختلف همیشه به من فرصت دادند و من هم با تمام وجودم برنامه بسازم که منعکس کننده کاستی‌ها، مشکلات و فسادهای موجود در فوتبال کشور است را به تصویر بکشم و ارتقاء و پیشرفت را شاهد باشیم. اختلاف سلیقه در همه‌جا وجود دارد و در این چند سالی که سازمان صداوسیما بودم اصول حرفه‌ای را رعایت کردم.

وی خاطرنشان کرد: این اتفاقی که مدیر شبکه سه هم به آن اشاره کرد یک اختلاف نظر و سوء تفاهمی که در هر مجموعه‌ای پیش بیاید و تصمیم گرفته شد یک فوتبال جای برنامه ما روی آنتن برود. من می‌توانم نسبت به آن ابراز مخالف داشته باشم اما تصمیم شورای کنداکتور بوده است. به من نگفتند ساعت 12 شب روی آنتن بروم این طور نبوده است و سوء تفاهم پیش آمد. البته می‌توانستند بازی را جا به جا کنند و «نود» طبق روال روی آنتن برود.

تهیه‌کننده و مجری برنامه «نود» اضافه کرد: شاید سوء تفاهم بوده که ساعت 12 برنامه «نود» روی آنتن برود و گفت‌وگو با یک رسانه‌ای بوده بعد اعلام کردند که ما در کنداکتور نیستیم. امید بود و من گفتم طبق هماهنگی‌ها امیدواریم روی آنتن برویم اما چالش‌های رسانه‌ای ادامه پیدا کردند. من فکر می‌کنم با همراهی و تعامل و در کنار هم بودن می‌توان کاری کرد مردم برنامه را ببینند و لذت ببرند. مطمئن‌باشید من هرکاری بتوانم انجام می‌دهم مردم از برنامه «نود» همیشه راضی باشند که چند ساعت پای تلویزیون بنشینند و شبکه‌های بیگانه را دنبال نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار