طی بیانیه‌ای

حزب اسلامی کار: لازمه عبور از وضع فعلی، اندیشیدن به منافع ملی است

تهران (پانا) - حزب اسلامی کار لازمه عبور از وضع کنونی کشور را اندیشیدن به منافع ملی دانست.

کد مطلب: ۸۶۵۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
حزب اسلامی کار: لازمه عبور از وضع فعلی، اندیشیدن به منافع ملی است

اندیشیدن به منافع و تلاش بی‌وقفه همه مسئولان جمهوری اسلامی از جمله مواردی است که حزب اسلامی کار از آن‌ها تحت عنوان ملزومات عبور از وضع کنونی کشور نام برده است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

روز گذشته و تا پاسی از شب نمایندگان مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی در فضایی آرام و توام با عقلانیت کارنامه و برنامه ۴ وزیر پیشنهادی دولت محترم را بررسی و در نهایت با رای قاطع خود آقایان شریعتمداری، رحمانی، اسلامی و دژپسند را برای اداره وزارتخانه‌های متبوع برگزیدند.

حزب اسلامی کار ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی مجلس دهم با دولت دوازدهم در انتخاب شایسته وزرای پیشنهادی از دولت محترم و وزرای برگزیده می‌خواهد تا در طول دوران خدمت خود به مردم عزیز ایران، همواره حرکت در مسیر توسعه و آبادانی کشور با هدف رفع محرومیت‌ها، توجه به اقشار آسیب‌پذیر، رونق اقتصادی و رشد کار و تولید و مبارزه با فساد را سرلوحه خود قرار دهند.

از نمایندگان ملت بزرگوار ایران نیز توقع دارد تا ضمن بررسی مشکلات قانونی در مسیر اجرای برنامه‌های کلان کشور و رفع آن‌ها نظارت بر عملکرد دولت را فراموش نکنند.

ایران در روزها و ماه‌های آتی در شرایط حساس اقتصادی، اجتماعی و بین‌المللی قراردارد. بنابراین لازمه رشد و توسعه و برون رفت از وضعیت سخت کنونی در گام نخست اندیشیدن به منافع ملی و سپس کار و تلاش بی‌وقفه است.

روابط عمومی حزب اسلامی کار»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار