در گفت‌وگو با پانا

تکذیب اولتیماتوم استقلال به شفر؛ نامجو مطلق: او همان کسی است که سال قبل استقلال را از بحران نجات داد

تهران (پانا) – عضو کمیته فنی باشگاه استقلال بر حمایت مدیران این باشگاه و اعضای کمیته فنی از وینفرد شفر، سرمربی این تیم تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۶۵۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تکذیب اولتیماتوم استقلال به شفر؛ نامجو مطلق:  او همان کسی است که سال قبل استقلال را از بحران نجات داد

وینفرد شفر که در نیم فصل نخست حضور در نیمکت استقلال به عنوان سرمربی به واسطه برد در دربی تهران و نتایج خوب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، توانست تبدیل به مرد محبوب سکوهای آبی تبدیل شود این روزها حال و احوال تیمش به هیچ عنوان شبیه به روزهای پایانی فصل گذشته لیگ برتر نیست. استقلال هرچند خریدهای خوبی داشته اما وضع امتیازگیری برای این تیم در مقایسه با فصل گذشته تغییر محسوسی نداشته و تیم وینفرد شفر تنها یک امتیاز بیشتر از زمان مشابه در فصل قبل گرفته است.

ناکامی‌های استقلال در لیگ برتر و راه نیافتن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، درست در روزهایی که پرسپولیس بهترین حال و احوال را دارد و آماده حضور در فینال لیگ قهرمانان می‌شود، فشار هواداران را روی استقلال زیاد کرده است. شکست خانگی مقابل سپاهان باعث شد تا شعارهای «بی‌غیرت» و «حیا کن، رها کن» سال قبل دوباره از روی سکوهای آبی شنیده شود و این زمزمه تقویت شود که شاید این آخرین روزهای حضور وینفرد شفر در استقلال است.

مجید نامجو مطلق، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با پانا درباره وضع استقلال تا پایان هفته دهم لیگ برتر گفت: متاسفانه ضعف گلزنی استقلال در لیگ برتر به یک معضل اصلی برای این تیم تبدیل شده است، مطمئنا اگر استقلال مقابل سپاهان گل می‌زد وضعش بهتر پیش می‌رفت.

وی ادامه داد: اما فراموش نکنیم استقلال تیم جوانی شده است و حتی در بازی مقابل سپاهان، جوانانی که از تیم استقلال به زمین آمدند عملکرد قابل قبولی داشتند بنابراین باید به آنها فرصت بدهیم تا خودشان را پیدا کنند. وینفرد شفر همان سرمربی است که سال گذشته در وضع بحرانی استقلال را نجات داد بنابراین مربی کوچکی نیست و می‌تواند در آینده استقلال را متحول کند، ضمن اینکه بازیکنان خوب استقلال از این تیم رفتند و زمان می‌برد تا جای خالی آنها پر شود.

نامجومطلق در پاسخ به اینکه کمیته فنی با کادر فنی جلسه‌ای خواهند داشت یا خیر؟ اظهار کرد: مطمئناً طی روزهای آینده جلسه خواهیم داشت. ما درباره اتفاقاتی که برای استقلال می‌افتد بی‌تفاوت نیستیم اما فکر می‌کنم اکنون موضع اصلی تمامی اعضای کمیته فنی استقلال حمایت از شفر است. در وضع فعلی باید از شفر و تیمش حمایت کنیم تا در آینده با روحیه بهتر بازی کنند، مطمئناً هر تغییری در این وضع به وجود بیاید کار برای استقلال سخت‌تر خواهد شد.

هافبک اسبق باشگاه استقلال درباره شایعه اولتیماتوم باشگاه استقلال به وینفرد شفر گفت: نه اولتیماتیومی داده‌ایم و نه قرار است چنین کاری کنیم؛ استقلال نیاز به حمایت دارد. ما هم نقاط قوت و ضعف این تیم را بررسی می‌کنیم تا در بازی‌های بعدی خوب نتیجه بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار