دو فیلم کودک و نوجوان مجوز نمایش گرفتند

تهران (پانا) - شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی برای 2 فیلم در ژانر کودک و نوجوان مجوز نمایش صادر کرد.

کد مطلب: ۸۶۵۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
دو فیلم کودک و نوجوان مجوز نمایش گرفتند

به گزارش ایرنا، شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی در جلسه اخیر که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، مجوز نمایش فیلم «تپلی و من» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین قناعت با موضوع کودک و نوجوان را صادر کرد.

در خلاصه داستان فیلم آمده‌است: «بچه؛ تو کی هستی؟ تو خونه من چه کار می‌کنی؟ وایسا ببینم… وایسا ببینم…»

حسن معجونی، سامیار محمدی، میترا حجار، سیروس گرجستانی، یوسف تیموری، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، مرتضی زارع و عباس محبوب بازیگران فیلم سینمایی «تپلی و من» هستند.

همچنین در این جلسه مجوز نمایش فیلم سینمایی «ضربه فنی» به تهیه کنندگی و کارگردانی غلامرضا رمضانی با موضوع کودک و نوجوان نیز صادر شد.

داستان فیلم «ضربه فنی» درباره‌ محمد شاگرد درس‌خوان و خوبی است که یکی از شاگردان مدرسه مزاحم او می‌شود. در این میان محمد با یکی از شاگران مدرسه به نام امیر که ورزشکار است آشنا می‌شود و این آشنایی سرنوشت متفاوتی را برای هر سه نفر آن‌ها به دنبال دارد و ...
نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا به عنوان بازیگر در این فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کنند.

در حال حاضر نیز فیلم سینمایی «پیشونی سفید 2» به کارگردانی سیدجواد هاشمی که در ژانر کودک ساخته شده در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار