همایش پدافند غیرعامل با حضور فرهنگیان حوزه ستادی برگزار شد

تهران (پانا) - به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل همایش پدافند غیرعامل با حضور فرهنگیان حوزه ستادی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۵۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش پدافند غیرعامل با حضور فرهنگیان حوزه ستادی برگزار شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، صبح امروز در آستانه فرارسیدن همایش پدافند غیرعامل و با حضور تنی چند از مسئولان و همچنین حضور فرهنگیان حوزه ستادی در سالن اجتماعات ساختمان شهید رجائی برگزار شد.

در این مراسم معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش‌وپرورش گفت: گفت: پدافند غیرعامل هم‌افزایی ملت در برابر دشمنان است و در قانون برنامه چهارم، برای اولین بار برای مصونیت کشور و دفاع از دستاوردهای اقتصادی،‌ سیاسی،‌ فرهنگی به پدافند غیرعامل اشاره‌شده است و در دفاع از نظام انقلاب اسلامی، اگر عزیزان غیرعامل نبودند مشکلات زیادی داشتیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به دفاع از طرح پدافند غیرعامل در مجلس شورای اسلامی گفت: آمادگی دفاعی دانش آموزان در راستا و همسویی با پدافند غیرعامل است. پدافند غیرعامل چیزی غیر از دفاع انسانی و جزء مصونیت نیست بلکه هم‌افزایی ملت در برابر دشمنان است.

امیرعلی نعمت الهی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر به‌ضرورت فراگیری پدافند غیرعامل از سوی همه اقشار مردم اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر ساختارهای منظم برای پدافند غیرعامل به وجود آمده است زیرا حفاظت از دستاوردهای فرهنگی،‌ اقتصادی،‌ سیاسی و اجتماعی نظام، کار پدافند غیرعامل است و لذا در سراسر کشور همه اقشار مردم و مسئولین در هر جایگاهی که هستند باید بدانند پدافند غیرعامل به‌عنوان عاملی برای دفاع از خانواده‌ها و دفاع از کشور مؤثر است و لذا همه ارکان وزارتخانه باید در خدمت ساختار پدافند غیرعامل باشد.

شایان‌ذکر است در این نشست که با حضور سردار آل اسحاق معاون هماهنگ‌کننده پدافند غیرعامل و محبی معاون فرهنگی سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد به ده نفر از برگزیدگان مسابقه فرهنگی پدافند غیرعامل هدایایی تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار