خدمات رسانی هلال احمر به ۵۰ هزار زائر اربعین

تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت جمعیت هلال احمر با بکارگیری ۱۲ هزار نیروی درمانی و امدادی تاکنون به ۵۰ هزار زائر اربعین، خدمات امدادی و درمانی ارائه کرده است.

کد مطلب: ۸۶۵۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
خدمات رسانی هلال احمر به ۵۰ هزار زائر اربعین

به گزارش روابط عمومی هلال احمر، مرتضی سلیمی گفت: با نزدیک شدن به مراسم اربعین تعداد زائران نیز افزایش می‌یابد، لذا زائران می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های هلال احمر در پایانه‌های منتهی به مرزهای مهران، چذابه و شلمچه و همچنین پایگاه‌های مستقر در مسیر راهپیمایی نجف به کربلا از خدمات درمانی و امدادی کامل جمعیت هلال احمر بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد: این خدمات تا پایان عزاداری اربعین ادامه دارد و هموطنان می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها خدمات مورد نیاز بهداشتی و درمانی و امدادی دریافت کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، با اشاره به بازدید از بیمارستان الحسین و پایگاه‌های امدادی و درمانی در کربلا و اینکه سه قرارگاه هلال احمر در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه برای خدمات‌رسانی به مردم همچنان فعال است، خاطرنشان کرد: پایگاه‌های هلال احمر در نجف، کربلا، کاظمین و سامرا نیز به طور شبانه‌روز مشغول خدمات‌رسانی به مراجعان هستند.

وی اظهار کرد: در اجرای طرح خدمات‌رسانی جمعیت هلال احمر به زائران اربعین ۱۲ هزار نیروی امدادگر، نجاتگر، پزشک، پرستار و عوامل پشتیبانی همکاری دارند. در مجموع ۴۷۷ پایگاه ثابت و ۱۲۰ پایگاه موقت برای خدمت به زائران حسینی بر پا شده است که مجهز به ۳۰ دستگاه آمبولانس و ۷ دستگاه اتوبوس آمبولانسی هستند.

سلیمی افزود: در اجرای طرح اربعین ۲۰۰ نفر امدادگر سازمان امداد و نجات در پایگاه‌ها در کنار نیروهای مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر به هموطنان زائر خدمت‌رسانی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار