صالحی امیری: کشتی تنها فدراسیون است که 6 ماه اول سال 100 درصد بودجه‌اش را گرفت

تهران (پانا) - رئیس کمیته بین‌المللی المپیک از تخصیص صد در صد اعتبار به فدراسیون کشتی خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۵۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
صالحی امیری: کشتی تنها فدراسیون است که 6 ماه اول سال 100 درصد بودجه‌اش را گرفت

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک با تاکید بر حمایت کمیته ملی المپیک در کنار وزارت ورزش و جوانان از کشتی اظهار داشت: بیشترین حمایت مالی، ارزی و مدیریتی را کشتی داشته است.

صالحی امیری با تشکر از زحمات و نتایج ارزنده کشتی ایران در بازیهای آسیایی گفت: کشتی در بازیهای آسیایی نتایج خوبی گرفت و انصافا شایسته تقدیر بود ولی در مجارستان انتظارها برآورده نشد.

وی به مصوبات هیات اجرایی این کمیته برای فدراسیون ها اشاره کرد و توضیح داد: سقف کمک کمیته به فدراسیون ها 2 میلیارد تومان بوده و فدراسیون کشتی هم تنها فدراسیونی است که در شش ماه اول امسال بودجه صد در صد را دریافت کرده است.

صالحی امیری ادامه داد: حتی برای این فدراسیون شخصا به همراه وزیر ورزش و جوانان پیگیر اسپانسر بودیم و حضور مدیران بنگاه های اقتصادی در مجموعه فدراسیون کشتی بعنوان بخشی از برنامه های گسترده حمایتی کمیته و وزارت از رشته کشتی بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به حمایت مادی و معنوی از فدراسیون کشتی تاکید کرد و اظهار داشت : هر نوع حمایتی برای موفقیت کشتی در چارچوب مسئولیت های کمیته ملی المپیک بوده برای موفقیت کشتی انجام داده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار