اولین همایش ملی اقتصاد آموزش‌و‌پرورش برگزار می‌شود

تهران (پانا) - اولین همایش ملی اقتصاد آموزش و پرورش با محور تحقق سند تحول بنیادین برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۶۵۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اولین همایش ملی اقتصاد آموزش‌و‌پرورش برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اولین همایش ملی اقتصاد آموزش و پرورش در 27 و 28 بهمن امسال و به همت وزارت‌ آموزش و پرورش، دانشگاه علامه طباطبایی، سازمان برنامه و بودجه کشور و موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی برگزار می‌شود.

این همایش با هدف مدیریت منابع انسانی و مالی (چالش‌ها، مسائل و راهکارها) و با تاکید بر تحقق سند تحول بنیادین برگزار می‌شود.

نظام تامین و تخصیص منابع مالی آموزش و پرورش و برنامه‌ریزی منابع انسانی در آموزش و پرورش دو محور اصلی برگزاری این همایش است و آسیب‌شناسی سیاست‌ها و روش‌های تامین منابع مالی، اصل کفایت و تنوع بخشی منابع مالی، اصل عدالت و تخصیص منابع مالی، روش‌های توزیع، تخصیص و مصرف منابع مالی، مدیریت بهینه و اثربخش مالی، مدل‌شناسی مطلوب بودجه‌ریزی در آموزش و پرورش،آسیب شناسی قوانین و مقررات تامین و توزیع منابع انسانی، مدیریت یکپارچه و بهینه منابع انسانی، نظام رتبه‌بندی و ارتقای سرمایه انسانی، بهسازی و توانمندسازی منابع انسانی، برنامه‌ریزی راهبردی سرمایه انسانی در آموزش و پرورش و سرمایه انسانی آموزش و پرورش در برنامه ششم توسعه بر‌اساس الگوی توازن منطقه‌ای از موضوعات اولین همایش ملی اقتصاد آموزش و پرورش است.

مهلت ارسال چکیده مقالات تا اول آذر ۱۳۹۷و مهلت ارسال متن کامل مقالات تا 15 دی همین سال تعیین شده است. علاقه‌مندان برای ارسال مقالات خود می‌توانند به نشانی WWW.edu-economics.atu.ac.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار