نگاهی به دیدار فینال AFC CUP؛ نبرد در بصره برای تاریخ‌سازی

تهران (پانا) در فینال پانزدهمین دوره از AFC CUP القوا عراق و آلتین آسیر ترکمنستان بدنبال تاریخ‌سازی خواهند بود؛ البته با این تفاوت که القوا می‌خواهد در قهرمانی هت‌تریک کند اما آلتین آسیر بدنبال کسب اولین جام قهرمانی است.

کد مطلب: ۸۶۵۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
نگاهی به دیدار فینال AFC CUP؛ نبرد در بصره برای تاریخ‌سازی

پانزدهمین دوره مسابقات AFC CUP که مسابقات باشگاهی سطح دوم در قاره آسیا محسوب می‌شود امروز با رسما به پایان خواهد رسید و قهرمان این دوره با تقابل دو تیم از مرکز و غرب قاره کهن و با قضاوت عبدالرحمن الجاسم قطری معرفی خواهد شد.

القوا عراق - آلتین آسیر ترکمنستان / ساعت 19:30 ورزشگاه بصره اسپورت شهر بصره عراق

باسم قاسم (عراق) - یازگولی هوجاگلدیف (ترکمنستان)

آخرین دیدار روبرو: اولین دیدار تاریخ دو تیم

القوا »

1- با شش برد متوالی در دیدارهای رسمی پا به این دیدار خواهد گذاشت.

2- پیش از این بازی دو بار در سال‌های 2016 و 2017 به فینال رسیده بود که هر دو بار جام قهرمانی را هم بالای سر برده بود؛ آنها در صورت قهرمانی با یک نایب قهرمانی کمتر از الکویت به رده دوم جدول افتخارات صعود خواهند کرد اما نایب قهرمانی آنها را همراه با الفیصلی اردن در رده دوم جدول افتخارات قرار خواهد داد.

3- در این فصل AFC CUP هیچ کدام از بازی‌هایشان را با شکست تمام نکرده‌اند.

4- در صورت قهرمانی تبدیل به اولین تیم تاریخ خواهند شد که سه دوره متوالی قهرمان این رقابت‌ها شده‌اند. پیش از این الکویت و الفیصلی اردن هم توانسته بودند دبل کنند.

آلتین آسیر »

1- با سه پیروزی متوالی در بازی‌های رسمی پا به این دیدار خواهند گذاشت.

2- این دیدار اولین حضور آلتین آسیر در فینال خواهد بود، آنها اگر بازی را با برد تمام کنند همراه با تیم‌های الجیش سوریه، الشباب اردن، الاتحاد سوریه، نسف قارشی ازبکستان و جوهور مالزی در رده پنجم جدول افتخارات قرار خواهند گرفت اما نایب قهرمانی باعث خواهد شد تا آنها همراه با تیم‌های الوحده سوریه، النجمه لبنان، صفا لبنان، الکرامه سوریه و بنگلارو هند در رده هفتم جدول افتخارات قرار بگیرند.

3- آنها هم در این فصل AFC CUP هیچ کدام از بازی‌هایشان را با شکست تمام نکرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار