مدیر آموزش و پرورش نیشابور د رمراسم کلنگ زنی آموزشگاه نابینایان:

باید تلاش کنیم تا حامیان تمام و کمال و بدون منت دانش آموزان استثنایی باشیم

نیشابور(پانا) - مراسم کلنگ زنی آموزشگاه خیرساز نابینایان نیشابور به همت شرکت مهتا طوس خراسان و خیرنیک اندیش حاج غلامعلی رخصت در محل دبیرستان استثنایی فارابی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۵۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
باید  تلاش کنیم تا حامیان تمام و کمال و بدون منت دانش آموزان استثنایی باشیم

در این مراسم که با حضور فرماندار نیشابور، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، رییس اداره استثنایی استان، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز و رئیس اداره بهزیستی نیشابور برگزار شد، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش دانش آموزان استثنایی را واجب الاحترام و امامزادگان روی زمین معرفی کرد.
حسین مهرابادی، با اشاره به نیک اندیشی این خیر بزرگ، ساخت مدرسه ویژه دانش آموزان استثنایی را بسیار با ارزش دانست و گفت: تک تک خشت های این آموزشگاه را باید بوسید چراکه اسباب تحصیل دانش آموزان مظلوم را فراهم می سازد.
وی افزود: جمع حاضر باید کمک کنند بهترین امکانات برای این دانش آموزان فراهم شود و تحصیل تا حد ممکن برای آنها تسهیل شود.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: خدا را شکر می کنیم کسانی در استان متولی این امر هستند که بسیار صاحب اندیشه و توانمند هستند.
مهرابادی، در پایان از مدیران و معلمان مدارس استثنایی که همیشه پرتلاش هستند، تقدیر کرد و گفت: ما باید حامیان تمام و کمال و بدون منت این دانش آموزان باشیم.
در ادامه خیر نیک اندیش، حاج غلامعلی رخصت گفت: ما ایمان داریم که فرزندان نابینای ما استعدادهای بسیار دارند و تلاش ما بر این است که با عنایت خداوند بتوانیم اسباب شکوفایی این توانمندی ها و استعدادها را فراهم سازیم.
وی در پایان افزود: از افرادی که شهد شیرین خیری را به من آموختند صمیمانه قدردانم و از خداوند متعال می خواهم در این راه نعنوی بر توان همه ما بیفزاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار