همایش بزرگ کوه پیمایی در استان برگزار شد

کرمانشاه (پانا) - به مناسبت هفته تربیت بدنی، همایش بزرگ کوه‌پیمایی جمعی از مربیان ورزش شهرکرمانشاه در پارک کوهستان و قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام دوران دفاع مقدس، برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۶۵۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
همایش بزرگ کوه پیمایی در استان برگزار شد

با حضور محمدی معاون تربیت بدنی و سلامت، صفری معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، زارعی رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان، امرایی مدیر و ملکی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک، کوه پیمایی مربیان ورزش و تربیت بدنی با هدف ارتقای سلامت بدنی و روحی در انجام گرفت.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک، بعد از عرض خیر مقدم حضور مربیان،مدعووین و مسؤولان آموزش و پرورش گفت: طبق دستور وزیر محترم آموزش و پرورش در راستای ساختن مدرسه شاد، دانش آموز با نشاط و فعال و جامعه ای سالم،به مربیانی با روحیه و کارآمد نیاز است که این فعالیت‌ها در همین راستا انجام گرفته‌است.

ملکی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک، نیز از این همایش به عنوان یک عمل نمادین نام برد و اظهار امیدواری کرد که عموم جامعه، ‌بخصوص بانیان امر ورزش اهمیت بیشتری برای این گونه فعالیت‌ها قائل شوند چراکه عقل سالم را در بدن سالم خواهیم یافت.

در ادامه امرایی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک هدایایی را جهت تشویق به امر ورزش به فرزندان فرهنگی که در این همایش حضور داشتند اهدا نمود. این گردهمایی در محل قبور متبرک شهدای گمنام و با قرائت فاتحه به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار