معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش البرز:

سرلوحه قرار دادن اسناد بالادستی عامل اصلی افزایش بهره‌وری است

البرز (پانا)- مراد مالمیر، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش البرز سرلوحه قرار دادن اسناد بالادستی، برنامه سالانه و سند چشم انداز را باعث بهبود و افزایش بهره‌وری سازمان عنوان نمود .

کد مطلب: ۸۶۵۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
سرلوحه قرار دادن اسناد بالادستی عامل اصلی افزایش بهره‌وری است

کارگاه آموزشی تدوین و تفصیل فصول چشم انداز و برنامه سالانه با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش البرز و معاونین نواحی و مناطق در سالن کانون امام علی (ع) برگزار شد.

مراد مالمیر دبیر کارگروه توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرد: سازمانی که دارای اهداف و آرمان است همواره پویا و زنده است اما سازمانی که بی برنامه باشد، دچار رکود و روزمره گی و باعث نابودی و افول آن می گردد.

وی افزود : اسناد بالا دستی موجود از جمله نقشه جامع ملی کشور ، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش می باشد و ادارات، مناطق و مدارس بر اساس این اسناد باید برنامه و چشم انداز خود را تدوین نمایند و آنرا اهداف و افق خود قرار دهند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش البرز در ادامه اظهار داشت: برنامه و سند چشم انداز از الزامات یک سازمان است و همه ادارات و زیرمجموعه می بایست برنامه عملیاتی و اجرایی داشته باشند و براساس آن فعالیتهای خود را تطبیق دهند و همچنین برای فعالیتهای خود چشم انداز داشته باشند و با نگاه به آن حرکت نمایند.

وی افزود:کلیه روسای ادارات و کارشناسان معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی ضمن بازبینی برنامه های تدوین شده، سند چشم انداز و افق 1400 و همچنین برنامه عملیاتی و تقویم اجرایی خود را بازنویسی کرده و آنرا سرلوحه فعالیتهای خود قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار