با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش و رئیس ستاد اقامه نماز استان؛

جلسه شورای قرآن، عترت و نماز استان برگزار شد

زنجان(پانا) - جلسه شورای قرآن، عترت و نماز استان با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش و رئیس ستاد اقامه نماز استان و سایر مدعوین برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۵۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای قرآن، عترت و نماز استان برگزار شد

محمود عباسی در این جلسه با تشریح برنامه های وزارت آموزش و پرورش در زمینه تعمیق و گسترش نماز و مفاهیم آن اظهار داشت: همه باید دست به دست هم دهیم و در جهت اجرای برنامه های مطلوب در حوزه نماز با جدیت تمام بکوشیم، چرا که دعوت و جذب به نماز بالاتر از یک وظیفه سازمانی بوده و یک وظیفه شرعی و دینی است.

در ادامه جلسه سعید ناصری رئیس ستاد اقامه نماز استان نیز با اشاره به همکاری دو نهاد آموزش و پرورش و ستاد اقامه نماز برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته در این زمینه را مطلوب عنوان نمود و افزود: با اجرای طرح های مختلف در مدارس استان مانند طرح نیک ، طرح مبین، طرح مهد، آراستگی فضای نمازخانه های مدارس، تعامل بین مسجد، مدرسه و منزل و برگزاری دوره های آموزشی برای امامان جماعت و ... گام های ارزشمندی در جهت توسعه و گسترش فرهنگ نماز و نمازخوانی برداشته شده است که امیدواریم با اجرای طرح ها و برنامه های جدید شاهد توفیقات روز افزون در این زمینه باشیم.

در ابتدای این جلسه نیز مجید نظری رییس اداره قرآن،عترت و نماز استان گزارشی از روند اجرای نماز جماعت در مدارس، اجرای زنگ نماز، اهتمام مدارس غیر دولتی در امر نماز، پخش اذان از بلندگوهای مدارس در وقت شرعی و ... ارائه نمود.

گفتنی است در پایان هریک از اعضای حاضر در جلسه نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص طرح ها و برنامه های اجرایی ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار