شهردار چناران؛

پویش نذر اهدای خون شهروندان چنارانی همزمان با اربعین حسینی

چناران (پانا) - شهردار چناران ازاجرای پویش نذر اهدای خون شهروندان چنارانی همزمان با اربعین حسینی خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۵۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پویش نذر اهدای خون شهروندان چنارانی همزمان با اربعین حسینی

هادی بارویی، شهردار چناران با اشاره به فرا رسیدن دهه آخر صفر و نزدیک شدن به اربعین حسینی، گفت: پویش بزرگ نذر خون که از ابتدای ماه محرم در اکثر شهرهای کشور در حال اجراست و تا اربعین حسینی در چناران نیز انجام میشود.
وی افزود: طبق هماهنگی انجام شده با سازمان انتقال خون استان این طرح در روز دوشنبه هفتم آبان با استقرار پایگاه سیار انتقال خون که از مشهد عازم چناران هستند از ساعت 9 الی 3 بعدازظهر واقع در طالقانی 2 قطعه دوم جنب پاساز رویال آماده خون گیری از مردم نوع دوست شهرمان هستند.
شهردار چناران با بیان اینکه این اقدام خدا پسندانه چند سالی است که در سراسر کشور و با حضور فعال مردم در ایام ماه محرم تا اربعین حسینی آغاز گشته است از عموم مردم نوع دوست چناران خواست در کنار شرکت در مجالس عزاداری آقا ابا عبداله الحسین(ع) با اهدای بخشی از خون خود و با مشارکت در این کار پسندیده نجات بخش بیماران و افراد نیازمند به خون سالم باشند.
بارویی خاطرنشان ساخت: در اجرای این طرح علاوه بر تیم اعزامی سازمان انتقال خون استان جمعی از جوانان و فعالان مردم نهاد دانشجو و فارغ التحصیل در رشته های پرستاری و پزشکی مشارکت فعال دارند و ما را یاری خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار