اولین همایش اتومبیلرانی خانوادگی در خوسف برگزار شد.

خوسف (پانا) - به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش اولین همایش اتومبیلرانی با شعار :هوشمند برانیم ، سالم بمانیم در خوسف برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۵۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اولین همایش اتومبیلرانی خانوادگی در خوسف برگزار شد.

۳۰ خانواده شرکت کنندگان در این همایش مسیر ۱۷ کیلومتری از دهکده گردشگری شهر خوسف به سمت روستاهای مهدیه ، نصرآباد و منطقه گردشگری گواب خوسف را با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی رانندگی کردند.


توقف در امامزاده سید ابوالقاسم (ع) روستای نصرآباد ، بازدید از مجموعه فرهنگی تفریحی ابن حسام و اجرای حرکات نمایشی دوچرخه سواران تریال استان از دیگر برنامه ها بود.
« چهکندی» رئیس اداره ورزش و جوانان خوسف در این همایش با تقدیر از شرکت کنندگان و مسئولان شور و نشاط و شرکت همراه خانواده و معرفی ظرفیت های مذهبی ، تاریخی و فرهنگی شهرستان را از مهمترین اهداف این همایش اعلام کرد.


« ستوده » رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری استان هم هدف از برگزاری این همایش را رعایت قوانین در سایه قانون و رسیدن به آرامش ذکر کرد و از استقبال مردم شهرستان تقدیر کرد.


« حسینی » رئیس پلیس راهور شهرستان خوسف نیز در ابتدای برنامه توصیه های پلیسی و ایمنی را گوشزد کرد و در پایان نیز از صبر و حوصله و رعایت صحیح قوانین راهنمایی و رانندگی توسط شرکت کنندگان تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار