سرپرست فرمانداری و رئیس شورای آموزش و پرورش خواف؛

آموزش وپرورش یک موسسه انسان ساز است

خواف (پانا) - هشتمین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان خواف برگزارشد.

کد مطلب: ۸۶۵۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش وپرورش یک موسسه انسان ساز است

هشتمین جلسه شورای آموزش وپرورش خواف با محوریت برگزاری المپیادهای ورزشی و ارتقا کیفیت برنامه‌های آموزشی مدارس با حضور مسئولین شهرستان در دفتر مدیریت اداره برگزار شد.

عبدالرضا سپهری، سرپرست فرمانداری و رئیس شورای اموزش و پرورش خواف در ابتدای جلسه از مدیر و معاونین اداره آموزش و پروش که در جهت ارتقای علم و دانش این فرزندان مرز و بوم قدم برمی‌دارند تقدیر و تشکر کرد.

سپهری در ادامه تصریح کرد: آموزش و پرورش یک موسسه انسان سازبوده و همه مسئولین باید در جهت حل مشکلات و معضلات این سازمان قدم بردارند.

رئیس شورای آموزش وپرورش خواف اظهارکرد: باید به فرهنگیان و معلمان توجه بیشتر شده و وضعیت معیشتی آن ها مورد توجه قرار گیرد، زیرا مادامی که معلم در کلاس درس مشغول آموزش است کانون توجه آن صرفا مسائل و مشکلات آموزشی مدرسه و دانش آموز باشد.

سرپرست فرمانداری خواف از پای کارآمدن خیرین با توجه به کمبودهایی که درآموزش و پرورش است استقبال کرد و افزود: اگر کمک خیرین مدرسه ساز شامل حال آموزش و پرورش نشود، این سازمان با گستردگی که دارد دچار مشکلات و چالش هایی خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: باید در ابتدا خیرین را شنایی و سازماندهی کرده و با تشکیل بانک های اطلاعاتی آن ها را به سمت مسیری که آموزش و پرورش تشخیص می دهد جهت سرمایه گذاری سوق دهیم.

سپهری بر امر پژوهش محوری در مدارس تاکید کرد و گفت: یکی از مواردی که در کیفیت آموزش مورد توجه قرار می گیرد پژوهش محوری است و مدارس باید دانش آموزان را به سمت پژوهش و انجام تحقیقات علمی راهنمایی کند.

سرپرست فرمانداری خواف در پایان با ارائه نکاتی در خصوص آموحتن مهارت های زندگی درمدارس، به روز شدن معلمان در راستای کیفیت بخشیدن به فضای آموزشی و ایجاد محیطی بانشاط در مدارس با استفاده از بازی های بومی محلی و مسابقات ورزشی در بین دانش آموزان، به سخنان خود پایان داد

در ادامه جلسه احمد قادری مدیرآموزش و پرورش خواف، ضمن خیر مقدم به تمامی مسئولین ادارات و نهاد ها به بیان گزارش ۳ماه این مدیریت پرداخت

مدیرآموزش و پرورش خواف از امضای تفاهمنامه ۴ میلیاردی، ۲میلیارد تومان تجهیزات اهدا شده به مدارس،توزیع ۷هزار لوازم التحریر به ارزش ۴۰۰میلیون تومان بین دانش آموزان شهرستان و کمک ۵۰ میلیون تومانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جهت بهسازی و زیباسازی مدارس خبرداد.

قادری در ادامه جلسه به بیان گزارش در حوزه‌های پرورشی و کسب رتبه‌های برتراستانی و صعود از گروه ۲ به گروه ۱استان در حوزه قرآن، عترت و نماز و مسابقات فرهنگی هنری، حوزه ابتدایی و اجرای ۱۰۰ درصدی تمامی طرح ها و برنامه‌های استان، حوزه آموزش متوسطه و راه یابی بازارچه کارو فناوری به مرحله کشوری و کسب رتبه های استانی،حوزه هماهنگی و رتبه برتر استان در حوزه پژوهش و تولید محتوای التکرونیکی پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار