مربی سپاهان: استقلال و سپاهان با تیم داوری هم رقابت می‌کنند

تهران (پانا) - مربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال از رقابت این دو تیم با داورهای دیدار فردا حرف زد.

کد مطلب: ۸۶۵۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مربی سپاهان:  استقلال و سپاهان با تیم داوری هم رقابت می‌کنند

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، میگوئل تکسیرا، دستیار امیر قلعه نویی در سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار کرد: فردا بازی بسیار سخت و بزرگی خواهیم داشت چون این دو تیم بزرگ هستند. ما سعی کردیم در طول هفته تمرینات خوبی داشته باشیم تا اشتباهات کمتری داشته باشیم. سعی کردیم که خیلی تمرکز داشته باشیم چون این بازی هم مثل باقی بازی‌ها اهمیت بالایی دارد. در این بازی‌های بزرگ هر تیمی که کمتر اشتباه کند پیروز می‌شود.

او ادامه داد: به همین خاطر سعی کردیم در طول هفته روی نقاط قوتمان تمرکز کنیم و استقلال را آنالیز کردیم. فردا سه تیم مقابل یکدیگر هستند که تیم سوم، تیم داوری است. امیدوارم فردا یک قضاوت عادلانه را شاهد باشیم. هدف ما همیشه برد بوده و برای بازی فردا هم تلاش می‌کنیم ببریم.

او در پاسخ به این پرسش که منظورش از داوری و بیانیه باشگاه سپاهان چیست اظهار کرد: شما بهتر از من می‌دانید که سپاهان در این مدت از داوری ضربه خورده که البته عمدی نبوده است.

در ادامه خبرنگاری پرسید آیا در اروپا هم مربیان می‌توانند در مورد داوری قبل از بازی قضاوت کنند و نظر دهند؟ تکسیرا پاسخ داد: می‌توانند صحبت کنند. در ایران داورهای بزرگی هستند. این اتفاقی نبوده است که از ایران یک داور در سطح بین المللی کار کرده است. ما زیاد در مورد داوری صحبت نمی‌کنیم چون آنها هم انسان هستند و اشتباه می‌کنند. همین طور که یک بازیکن اشتباها پنالتی را گل نمی‌کند داور هم عمدا اشتباه نمی‌کند.

تکسیرا اضافه کرد: در رابطه بازی جام حذفی فقط یک چیز می‌گویم. این هفته اگر کسی در مورد داوری حرف زده چرا هفته قبلش حرف نزده است؟ آیا نظری نداشته است؟ ما فقط روی بازی با استقلال تمرکز کرده‌ایم. دو تیم خیلی بزرگ و پایه‌ای فوتبال ایران می‌خواهند بازی کنند و این مهم است. بیایید از نقاط مثبت داوری و فوتبال ایران هم صحبت کنیم. داوران ایران در سطح بین المللی بازی‌های بزرگی را قضاوت کرده‌اند. بیایید در مورد ۲۰ گل زده سپاهان حرف بزنیم نه فقط به خاطر سپاهان بلکه به خاطر فوتبال ایران.

مربی سپاهان در مورد لغو شدن بازی سپاهان با پرسپولیس هم بیان کرد: ما دوست داشتیم همه چیز طبق روالش انجام شود. به خاطر رسیدن به فینال به پرسپولیس تبریک می‌گویم. پرسپولیس جزیی از ایران است و باید راه حلی پیدا کنیم که هیچ‌کس آسیب نبیند.

تکسیرا در مورد پیش بینی‌اش از بازی فردا هم اظهار کرد: ما داریم راجع به دو تیم بزرگ در ایران حرف می‌زنیم که می‌خواهند فردا پیروز شوند. هر کدام از سلاحشان استفاده می‌کنند. پشت سر تیم ما یک مربی بسیار خوب است. در چند سال اخیر، سپاهان مشکلات زیادی داشت و سخت بود که چیزهایی را عوض کنیم حتی ذهنیت بازیکنان را. کار قلعه نویی بسیار سخت بود چون باید تفکر پیروز شدن را در بازیکنان زنده می‌کرد. فردا بازی سختی خواهد بود و هر تیمی کمتر اشتباه کند می‌تواند پیروز شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار