صدور ویزای اربعین تا ۱۸ صفر ادامه دارد

تهران (پانا) - رئیس سازمان حج و زیارت، گفت متقاضیان تا ۱۶ ماه صفر فرصت دارند تا برای ویزای اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کنند و تا ۱۸ صفر نیز صدور ویزا ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۸۶۵۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
صدور ویزای اربعین تا ۱۸ صفر ادامه دارد

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت، حمید محمدی در بدو ورود به ایلام، اظهار کرد: استان ایلام از مراکز مهم تردد زوار اربعین حسینی است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون اوج تردد زوار حسینی است و سازمان حج و زیارت در بحث ثبت نام زوار در سامانه سماح و صدور روادید فعالیت گسترده‌ای دارد، افزود: این سازمان در فراهم کردن مقدمات حضور زائران در راهپیمایی اربعین حسینی نقش اساسی دارد.

رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: بارها به زائران تذکر داده شده است که مراقب افراد سودجو باشند، افرادی که تلاش دارند از فضای عشق و علاقه مردم به زیارت اربعین سو استفاده کنند چرا که طبق اعلام مسئولان نیروی انتظامی موارد متعددی ویزای جعلی وجود داشته است.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: روند صدور ویزای اربعین در برخی استان‌ها یک روزه انجام می‌گیرد و در معدود استان‌ها نیز این فرایند نهایتا ۷۲ ساعت زمان خواهد برد.

محمدی با تاکید بر اینکه قیمت ویزای اربعین همان نرخ مصوب ۲۳۴ هزار و ۸۷۵ تومان است، گفت: متقاضیان تا ۱۶ ماه صفر فرصت دارند تا برای ویزای اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کنند و تا ۱۸ صفر نیز صدور ویزا ادامه خواهد داشت.

وی توصیه کرد: متقاضیان حضور در زیارت اربعین حتما ویزای خود را دریافت کنند و بعد از آن به مرزها مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار