مراسم نمادین استانی بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در قزوین

روز سه شنبه یک آبان ماه ، مراسم نمادین استانی بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی همزمان با 1130 مدرسه در استان قزوین به میزبانی دبیرستان نمونه دولتی نوروزیان ناحیه دو قزوین برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۵۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم نمادین استانی بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در قزوین

انتخابات شورای دانش آموزی دبیرستان نمونه دولتی نوروزیان ناحیه دو قزوین با حضور معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ، کارشناسان و روسای ادارات آموزش و پرورش، رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین و همچنین تعدادی مسئولان اجرایی و اعضای شورای شهر قزوین برگزار شد.

لازم به توضیح است اعضای شورای دانش‌آموزی در مدرسه ابتدایی بر حسب تعداد دانش‌آموزان پایه‌های چهارم و پنجم مدرسه است؛ در مدارس تا ۱۰۰نفر دانش‌آموز، ۵ نفر و ۲نفر عضو علی‌البدل، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ نفر دانش‌آموز، ۷ نفر و ۲ عضو علی‌البدل، از ۱۵۱ دانش‌آموز به بالا، ۹ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل انتخاب می‌شود.

همچنین تعداد اعضای شورای دانش‌آموزی در مدارس متوسطه اول و متوسطه دوم متناسب با تعداد دانش‌آموزان همان مدرسه خواهد بود ؛ به این صورت که در مدارس تا جمعیت ۲۵۰ دانش‌آموز، ۵ نفر و ۲ عضو علی البدل، از ۲۵۰ تا ۳۵۰ دانش‌آموز، ۷ نفر و ۲ عضو علی البدل، از ۳۵۰ تا ۵۵۰ دانش آموز، ۹ نفر با ۲ نفر عضو علی‌البدل و از ۵۵۰ دانش‌آموز به بالا، ۱۱ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۲ نفر عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار