اولین همایش رهبری برنامه درسی و نقش مدیران ابتدایی برگزار شد

کرمانشاه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، در اولین همایش مدیر رهبر برنامه درسی که با هدف ارتقا جایگاه حرفه‌ای مدیران با توجه به علم جدید مدیریت، روز چهارشنبه 2 آبان 97در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، گفت: دانش آموزان ما باید مهارت‌های زندگی کردن را خوب بیاموزند

کد مطلب: ۸۶۵۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اولین همایش رهبری برنامه درسی و نقش مدیران ابتدایی برگزار شد

مجید یزدان پناه ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در همایش افزود: در عصر حاضر، مهم‌ترین حلقه گم شده آموزش ما کم توجهی به مهارت آموزی و اهمیت این موضوع در آینده شغلی آنهاست، مهارت آموزی در دوران ابتدایی زمینه رشد و بروز استعداد‌های دانش آموزان را در مراحل دیگر تحصیلی افزایش می دهد و آنها را برای زندگی اجتماعی موفق آماده میکند و به بروز بودن مدیران و استفاده از شیوه‌های مدیریتی نوین در امر مدیریت تاکید کرد.

یزدان پناه یکی از دلایل پیشرفت علمی و آموزشی کشورهای صنعتی و پیشرفته را توجه به مقوله مهارت دانست و اظهار امیدواری کرد، این مبحث مورد توجه مرکز نشر و تالیف کتب درسی و برنامه ریزان آموزشی قرار گیرد.

وی افزود: به فرزندان خود مهارت داستان گویی قصه پردازی حرف زدن وحل مساله و قدرت تصمیم گیری در چهار راه‌های زندگی، ماندن و انتخاب کردن، نحوه برخورد با مشکلات اجتماعی یاد دهیم.

در ادامه خلخالی نیز بر حرفه‌ای سازی جایگاه مدیران تاکید کرد و گفت برای ارتقا جایگاه مدیران مدارس، مدیران بالادستی خود باید حرفه‌ای‌شوند و جایگاه علمی‌شان ارتقا یابد.

وی توانایی مهارت و بروز بودن علمی را از خصوصیات مدیران موفق دانست و مدیران حرفه‌ای و با مهارت را رابط بین معلمان و دانش‌آموزان دانست.

وی در پایان گفت: فناوری‌های جدید امکان آموزش جذاب و کارآمد را میسر کرده و اگر از علوم ارتباطی جدید در آموزش استفاده کنیم، قطعا در آموزش و پرورش علمی و کارآمد فرزندان‌مان، حرفی برای گفتن داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار