برگزاری چهارمین جلسه ی شورای آموزش و پرورش کلات

کلات (پانا)- جلسه ی شورای آموزش و پرورش کلات با حضور فرماندار، پایسته مدیر آموزش و پرورش و اعضای اصلی این جلسه در محل دفتر فرماندار برگزار شد

کد مطلب: ۸۶۵۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چهارمین جلسه ی شورای آموزش و پرورش کلات

در این جلسه بر کمک به توسعه مدارس و حمایت از دانش آموزان محروم تاکید و گزارش کاملی از کمیته اجرایی مرکز یادگیری ،محلی و طرح توسعه سواد زنان و دختران عشایر توسط کارشناس مسئول نهضت سواد آموزی شهرستان ارائه شد.

در ادامه جلسه پایسته مدیر آموزش و پرورش، نظارت بر کرایه سرویس ها که خارج از دستور کار جلسه بود را به صورت ویژه مطرح نمود ،چرا که به گفته ی دانش آموزان یکی از دغدغه ها و مشکلات خانواده ها عدم توانایی پرداخت این هزینه ها هستند .

داریوش پایسته مدیر آموزش و پرورش در ادامه جلسه به همکاری همه ی دستگاه ها (همچون شهرداری) برای کمک امر عمران و آبادانی ،آسفالت معابر (دبیرستان امام خمینی ره ،مدرسه شهید جهانی دربند و ...) تاکید نمود

وی افزود: خیلی از انجمن ها و نهاد ها به پیشرفت در امر تحصیل کمک می کنند ولی باید کمک ها در مسیر اهداف این دستگاه چه به لحاظ امنیتی و چه به لحاظ اجتماعی و همسو با اهداف و برنامه های انجمن اولیای مدارس باشند .

وی بیان کرد: اگر سایر دستگاه ها در طرح های که دارند (عمرانی،عوارض و ...) مساله "پیوست آموزشی" را در نظر بگیرند به فرهنگ سازی در شهرها و روستاهای آباد کمک خواهند داشت و ما هم می توانیم نگاه های بلند تری در بحث آموزش به فرزندان این مرز و بوم داشته باشیم .

دبیر جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: دهیاری ها می توانند در شناسایی خانواده های توانمند برای جلب کمک به دانش اموزان کم بضاعت ما را یاری کنند.

پایسته از پیگیری های صورت گرفته برای برگزاری یک دوره کشتی کشوری (دانش آموزی) در شهرستان خبر داد و بیان کرد: تجربه ثابت کرده است در بحث ورزشهای انفرادی همانند "جودو" ، " کشتی آزاد " و" چوخه " شهرستان به دلیل وجود استعداد خدادادی در جوامع ورزشی همیشه حرف اول را زده است.

هادی زحمتکش معاون پرورش و تربیت بدنی نیز از برنامه ریزی های مطلوب برای اجرای عالی المپیاد ورزشی درون مدرسه ای خبر داد و گفت:امسال به دنبال آنیم که در بحث ورزشهای انفرادی اتفاق نو و تازه ای با همکاری اداره ورزش و جوانان رقم بزنیم.

در پایان جلسه مهندس ناصری به جمع بندی مسائل مطرح شده پرداخت و بر همکاری تمام ساحتی همه ی دستگاه های مرتبط با آموزش و پرورش تاکید نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار