برگزاری جلسه ی مدیران سازمان دانش آموزی شهر تهران با هدف مراسم 13 آبان

تهران (پانا) - جلسه ی مسئولین و مدیران سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران و شهر تهران با هدف بهتر برگزار شدن مراسم با شکوه 13 آبان تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۶۵۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ی مدیران سازمان دانش آموزی شهر تهران با هدف مراسم 13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا استان تهران، صبح امروز جلسه‌ای با حضور مدیر سازمان دانش آموزی شهر تهران باستانی، مدیر نظارت سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران صدیق زاده، نماینده معاونت فعالیت های دانش آموزی جمهوری اسلامی ایرن کازرانی و مدیران سازمان دانش آموزی مناطق 19 گانه ی شهر تهران، با دستور جلسه ی مراسم 13 آبان در تهران تشکیل شد.

در شروع جلسه باستانی گفت: ضمن تشکر و قدردانی از مدیران مناطق 19 گانه شهر تهران در برنامه های آتی، او ضمن تاکید بر مشارکت با سایر تشکیلات دانش آموزی پیش بینی کرد 2500 دانش آموز پیشتاز سازمان دانش آموزی جهت شکوهمند تر برگزار شدن مراسم 13 آبان شرکت خواهند کرد.

باستانی در خصوص برگزاری شکوهمند تر روز دانش آمور و مراسم 13 آبان اضافه کرد: زنگ مبارزه با استکبار ستیزی مدارس شیفت صبح از ساعت 8 و مدارس شیفت عصر از ساعت 13 آغاز به کار خواهد کرد.

او همچنین در ادامه ی صحبت های خود بیان کرد: امسال با کمک و مدد از خداوند حضور پر شور و شکوهمند دانش آموزان از تشکل های دانش آموزی همچون سازمان دانش آموزی، بسیج، اتحادیه انجمن های اسلامی و حلال احمر در مقابل لانه ی جاسوسی شاهد خواهیم بود.

در ادامه ی این جلسه کازرانی در رابطه با مراسم 13 آبان و اهمیت آن گفت: 40 سال است از انقلاب گذشته و 13 آبان نشان دهنده ی ضعیف نشدن آرمان های انقلاب است به همین جهت شعار مراسم امسال در تهران ((40 سال پیشتازی)) انتخاب شده تا ورود به دوران قوت بخش انقلاب را نشان دهیم.

و همچنین کازرانی از تشکیل غرفه ای برای سازمان دانش آموزی شهر تهران مقابل لانه ی جاسوسی با حضور خبرنگاران افتخاری پانا و نمایندگان شورای مدارس ایجاد فضای تریبون آزاد برای دانش آموزان در این غرفه خبر داد.

و در پایان این جلسه صدیق زاده بیان کرد: 13 آبان از برنامه های مهم وزرات آموزش پرورش و سند تحول بنیادین آموزش پرورش است و هدف از حضور فعال دانش آموزان تقویت تفکر استکبار ستیزی، تجلیل از مقام دانش آموزی و تبیین اندیشه های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است.

او اظهار کرد: باید عنوان و فعالیت اینگونه برنامه هارا بر عهده ی دانش آموز قرار دهیم تا نشاط و انرژی درونی آنها افزایش یابد و همچنین مدیران میتوانند با در اختیار گذاشتن تربیون آزاد به دانش آموزان بسیاری از مشکلات تربیتی و پرورشی را حل کنند.

صدیق زاده در پایان جملاتش افزود: سازمان دانش آموزی با این همه فعالیت های مفید و موثر در آموزش و پرورش باید بیشتر مورد شناخت و توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار