مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

طرح ملی تولید پوشاک در روستاهای اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: طرح ملی تولید پوشاک در روستاهای اردبیل با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۸۶۵۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح ملی تولید پوشاک در روستاهای اردبیل اجرا می‌شود

علی نظری‌شیخ‌ احمد در جلسه کارگروه استانی طرح ملی تولید پوشاک در مناطق روستایی اردبیل اظهار داشت: توسعه شهرک‌های صنعتی استان منوط به حمایت بخش خصوصی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب در آن است که به همین منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود مورد توجه قرار گرفته است .

وی با اشاره به این که توسعه صنایع نساجی و پوشاک در شهرک‌های صنعتی استان مبنای کار قرار گرفته است بیان کرد : با توجه به بازده سریع این طرح‌ها در تلاش هستیم با مشارکت بخش خصوصی طرح ملی تولید پوشاک در مناطق روستایی استان را تحقق بخشیده و اشتغال برای خانوار روستایی را عملا تحقق بخشیم .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: اجرای این طرح از سال گذشته آغاز شده و شهرک‌های صنعتی حلقه واسط بین کارگاه‌های روستایی و شرکت‌های پشتیبانی عمل می‌کند به گونه‌ای که با راهبری و نظارت مستمر بر کارگاه‌های روستایی به دنبال خروجی‌های مورد نظر و قابل قبول در این زمینه است .

نظری‌شیخ‌ احمد تصریح کرد: اجرای این طرح با 700 میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده که تسهیلات یارانه‌ای 110 میلیارد ریال بوده که از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برای اجرایی شدن این طرح در نظر گرفته شده است که امید می‌رود اجرای این طرح آینده روشنی برای اجرای طرح‌های خرد روستایی رقم بزند .

لاهوتی مدیر توسعه صنعتی و کارآفرینی سازمان صنایع کوچک نیز در این جلسه اظهار کرد: خوشبختانه اجرای این طرح در استان روند مناسبی دارد و نیاز است در راستای احصای مشکلات و موانع اجرایی این طرح شرکت‌های پشتیبان اقدام کرده و از ظرفیت‌های موجود برای ادامه روند اجرایی این پروژه گام بردارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار