معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی: نشست همکاری‌های بین بخشی ایران و ترکیه در تبریز برگزار می‌شود

تبریز (پانا)- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی، از برگزاری چهارمین نشست همکاری‌های بین بخشی ایران و ترکیه در 13 و 14 ماه آبان ماه در تبریز خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۵۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی: نشست همکاری‌های بین بخشی ایران و ترکیه در تبریز برگزار می‌شود

علی جهانگیری در دومین نشست برگزاری چهارمین نشست همکاری‌های بین بخشی ایران و ترکیه اظهار کرد: این نشست دوروزه با حضور حدود 40 نفر از متخصصین بخش‌های اقتصادی، فرهنگی، دانشگاهی، علمی و گردشگری از کشور ترکیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به‌ضرورت توسعه همکاری‌های بین بخشی استان‌های مرزی با کشورهای همسایه گفت:در برگزاری این نشست استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان در راستای تعمیق روابط متقابل با حضور کارشناسان و متخصصین امر همکاری می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی، همچنین از برگزاری شش پانل تخصصی شامل چشم‌انداز همکاری‌های صنعتی، تجاری و سرمایه‌گذاری، همکاری در حوزه‌های علمی و دانشگاهی، همکاری در حوزه امنیت و مناسبات مرزی، همکاری در حوزه کنسولی و گردشگری، همکاری در حوزه انرژی و حمل‌ونقل و دیپلماسی عمومی، فرهنگ و رسانه در این نشست دوروزه خبر داد.

جهانگیری، گفت: افتتاحیه این نشست نیز با حضور مسئولان ارشد استان‌های همکار و معاون و مسئولان ارشد وزارت امور خارجه 13 آبان ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: گروه حاضر همچنین با حضور در ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی rinotex2018 از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار