مدرسان پیشتازان سازمان دانش آموزی، نخبگان تشکیلاتی سازمان اند

مشهد(پانا)-رئیس سازمان دانش اموزی خراسان رضوی مدرسان پیشتازان سازمان دانش آموزی را نخبگان تشکیلاتی این سازمان عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۶۵۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مدرسان پیشتازان سازمان دانش آموزی، نخبگان تشکیلاتی سازمان اند

علی محمد یونسی مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در این نشست بر جذب و آموزش دانش آموزان پیشتاز تاکید کرد و گفت: شما مدرسان نخبگان تشکیلاتی سازمان هستید. شما می توانید بر کیفیت بخشی فرآیندجذب، سازماندهی و آموزش دانش آموزان پیشتاز استان بیافزایید.
وی اظهار کرد: منش های تشکیلاتی سازمان را تبلیغ و ترویج کنید. ما به دنبال تربیت شهروندانی متعهد و قانونمند هستیم که این مهم با آموزش منش های سازمانی مان محقق خواهد شد.

یونسی ضمن تاکید بر حضور تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی در برنامه های مختلف گفت: دانش آموزان پیشتاز خراسان رضوی با شکوهتر از سالهای گذشته به صورت منسجم در راهپیمایی سیزده آبان حضور خواهند داشت.
وی گفت: لازم است از ظرفیت یاور مربیانی که در اردوی ملی شرکت کردند استفاده شود چرا که این دانش آموزان می توانند در پیشبرد اهداف سازمان ما را یاری کنند.
وی گفت: مدیر آموزشگاهی موفق است که تمام تشکیلات را در مدرسه داشته باشد و دانش آموزان آن مدرسه همه نقش تشکیلاتی داشته باشند.
وی ضمن تاکید بر حفظ شادابی و نشاط دانش آموزان گفت: باید برنامه هایی متنوع برای حفظ شادابی و نشاط دانش آموزان داشت که یکی از ضروریات در جامعه دانش آموزی امروز ما است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار