منش های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی عصاره سند تحول بنیادین است

مشهد(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست تخصصی مدرسان پیشتازان سازمان دانش آموزی استان منش های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی را عصاره سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۶۵۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
منش های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی عصاره سند تحول بنیادین است

علیرضا مالک اشرفی در این نشست اظهار کرد: سازمان دانش آموزی با تلاش و اجرای برنامه های خود برای اعضا و مربیان به سمت تحقق اهداف سازمانی پیش می رود.
وی ادامه داد: نماد های تشکیلاتی سازمان کمک به پیشبرد اهدافش می کند و تعلق سازمانی در دانش آموزان ایجاد می کند.
مالک اشرفی گفت: منش های تشکیلاتی سازمان عصاره سند تحول بنیادین است و لازم است مربیان و مدرسین برای نهادینه کردن آن در دانش آموزان تلاش ویژه ای داشته باشند.

وی گفت: وقت مربیان باید صرف دانش آموزان شود نه اینکه فقط در حال گزارش دهی های بی مورد باشند. در معاونت پرورشی بر آن شدیم تا گزارش دهی ها را سامان دهی کنیم. اصل کار پرورشی، مشاوره و تشکیلاتی ارتباط با دانش آموزان است.

وی گفت: در همه فرهنگ های دنیا کسی که با تربیت دانش آموز سر و کار دارد باید سه ویژگی داشته باشد. دانش آموزان مربی را باور داشته باشندو برای این باور داشتن صداقت مربی را بپذیرند همچنین به مربی علاقه مند باشند و مربی خود را دوست بدارند. و ویژگی سوم قابل اعتماد بود مربی است که باید دانش آموز این را بپذیرد.

مالک اشرفی گفت: باید دانش آموزانی پرسشگر و نقاد تربیت کنیم. جامعه پرسش گر و نقاد به حاکمان خود کمک می کند و مرتکب خطای کمتر می شود .دانش آموز پرسشگر و مطالبه گر نیز می توانن د شرایط و فضای مدرسه را بهبود بخشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار