بهره برداری از ۹ خانه ورزش روستایی در شهرستان ری

شهرری(پانا) - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت:۹ خانه ورزش در نیمه نخست سال جاری با همکاری مسِئولین مربوطه در روستاهای این شهرستان به بهره برداری رسید ، همچنین از بهره برداری ۱۰ خانه ورزش روستایی نیز تا پایان سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۵۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از ۹ خانه ورزش روستایی در شهرستان ری

مجتبی جانعلی در مصاحبه ی خود اظهار داشت: تعیین مکان خانه های ورزش روستایی بر عهده دهیاری ها است و فدراسیون بومی و محلی با همکاری اداره ها ورزش و جوانان کار تجهیز را بر عهده دارد.

جانعلی یادآور شد: میز تنیس، فوتبال دستی، دارت پایه دار، میز شطرنج و تشک رزمی به اندازه فضای خانه های ورزش و جمعیت روستاها در اختیار دهیاری های قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه استانداری تهران در سال جاری 15 میلیارد ریال برای تعمیرات اماکن ورزشی شهرستان ها اختصاص داده است، تصریح کرد: 10 میلیارد ریال از این اعتبار به شهرستان ری تخصیص داده شد.

جانعلی ادامه داد: همچنین در این مدت رختکن و کفپوش ها، موتورخانه، روشنایی و سقف سالن های ورزش طالقانی، گلحصار، 13 آبان، مجموعه ورزش مقدم( خانه کشتی و خانه رزمی شهرری)، استخر کهریزک، سال ورزش دولت آباد در شهرستان ری به طور کامل تعمیر و تجهیز شدند.

وی در ادامه از بهره برداری سالن ورزش چند منظوره باقرشهر تا پایان آبان ماه خبر داد و گفت: 2 طرح عمرانی ورزش در بخش قلعه نو و حسن آباد فشافویه نیز با همت فرمانداری و اداره ورزش و جوانان ری در حال ساخت است.

جانعلی در پایان با اشاره اینکه ورزشکاران شهرستان ری تاکنون توانسته اند پنج مدال طلای المپیک برای کشور کسب کنند، افزود: این شهرستان طلایی ترین شهر المپیکی کشور است، در مسابقات آسیایی جاکارتا نیز 18 نماینده از این شهرستان حضور داشتند.

/خبرنگار:زهراروحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار