نشست قطبی کارشناسان سازمان دانش آموزی جنوب استان در مهاباد برگزار شد

ارومیه (پانا)- نشست قطبی کارشناسان سازمان دانش آموزی جنوب استان با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد ، مدیر سازمان دانش آموزی استان و کارشناسان این سازمان در جنوب استان در مهاباد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۵۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست قطبی کارشناسان سازمان دانش آموزی جنوب استان در مهاباد برگزار شد

شاوله مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد در نشست قطبی کارشناسان سازمان دانش آموزی جنوب استان به ویژگی های اعضای سازمان دانش آموزی اشاره کرد و گفت: نظم و ترتیب در اجرای برنامه ها و فعالیت های روزانه و الگو بودن در رفتارهای سایر افراد جامعه شاخصه های اعضای سازمان دانش آموزی است.


شاوله گفت: همه مجموعه های فعال در سیستم نظام تعلیم و تربیت برای تحقق ساحت های سند تحول بنیادین تلاش می کنند که سازمان دانش آموزی نقش تربیت اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان را ایفا میکند.


وی به موضوع بوفه های مدارس اشاره کرد و گفت: بوفه های مدارس که در قالب پایگاه های تغذیه سالم فعالیت می کنند ارتباط مستقیم با سلامت دانش آموزان دارد و باید دقت کافی در ساماندهی آن ها صورت بگیرد.


حسین عباس زاده رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی نیز در این نشست ضمن تشکر از میزبانی شهرستان مهاباد گفت: تیم معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان مهاباد پتانسیل های کمی و کیفی بالایی را دارد که تغییر معاون پرورشی و تربیت بدنی این شهرستان ظرفیت های این منطقه را افزایش نیز داده است.

وی گفت: همه فعالیت های سازمان دانش آموزی برای تحقق آشنایی دانش آموزان با سبک زندگی ایرانی-اسلامی و تقویت حس اعتماد به نفس و افزایش مسئولیت پذیری به همراه مشارکت پذیری در قالب تربیت اجتماعی دانش آموزان برنامه ریزی شده است.


عباس زاده به دانش آموز محوری فعالیت های سازمان دانش آموزی اشاره کرد و گفت: فضای فعالیتی سازمان دانش آموزان تربیتی است و نمود برنامه های سازمان دانش آموزی باید در مدارس دیده شده و در برنامه های مختلف از ظرفیت های آن بهره های لازم برده شود.


وی به حمایت های مسئولین از سازمان نیز اشاره کرد و گفت : مدیرکل آموزش و پرورش و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل حمایت های بسیار خوبی را از برنامه های سازمان دانش آموزی داشته و یاری رسان و راهبر این سازمان در تحقق اهداف تربیتی هستند.


مدیر سازمان دانش آموزی استان گفت: سازمان دانش آموزی یک جریان فرهنگی و اجتماعی است و نگاه مادی به این سازمان سمی خطرناک برای اهداف تربیتی آن است، مسیرهای درآمدی این سازمان نیز در مسیر فعالیت های دانش آموزی است و باید برای برنامه های دانش آموزی نیز هزینه گردد.


عباس زاده افزود: دانش آموزان فعال و نخبه فرهنگی و اجتماعی باید شناسایی شده و در جهت پرورش آن ها گام هایی را برداریم که این مهم رسالت سازمان دانش آموزی را خطیرتر میکند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار