15 زائر مجروح ایرانی از مرز مهران وارد کشور شدند/ استقرار سه دستگاه آمبولانس در نقطه صفر مرزی

ایلام (پانا) - رئیس فوریت‌های پزشکی استان ایلام گفت: 15 زائر مجروح ایرانی از مرز مهران وارد کشور و بلافاصله کار مداوا بر روی آنان انجام گرفت.

کد مطلب: ۸۶۵۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
15 زائر مجروح ایرانی از مرز مهران وارد کشور شدند/ استقرار سه دستگاه آمبولانس در نقطه صفر مرزی

صیدنور علیمرادی رئیس فوریت‌های پزشکی استان ایلام در مرز مهران گفت: طی دو روز گذشته و در دو نوبت کار انتقال زائران بیمار از خاک عراق به داخل کشور از طریق مرز مهران انجام گرفت.

وی اظهار کرد: در انتقال اول تعداد پنج مصدوم و در انتقال دوم تعداد 10 مصدوم با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از طریق مرز مهران وارد کشور و راهی بیمارستان این شهر شدند.

این مسئول افزود: مصدومان 10 نفره در طی یک تصادف زخمی و خوشبختانه در این حادثه هیچ گونه فوتی و تلفاتی صورت نگرفته است.

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در مرز مهران ادامه داد: پنج نفره مصدوم شده نیز که به لحاظ جسمانی دچار مشکلاتی شده بودند از طریق مرز مهران وارد کشور و کار مداوای آنان انجام گرفت.

علیمردای بیان کرد: خوشبختانه با توجه به تعداد آمبولانس های مستقر در مرز، در شب طوفان هیچ کدام از مصدومین بر زمین نماندند و در عرض یک ساعت کار انتقال آنان به مراکز درمانی انجام گرفت.

رئیس فوریت‌های پزشکی استان ایلام همچنین اضافه کرد: در نقطه صفر مرزی و درب ترانزیت تعداد دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس مستقر شده که کار انتقال زائران بیمار و یا مصدوم احتمال را تسریع می بخشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار