ساماندهی قیمت ها در مسیر تعادل بخشی به بازار مورد توجه قرار گیرد

یزد(پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد تلاش مضاعف برای ساماندهی قیمت ها در مسیر تعادل بخشی به عرضه و تقاضا در بازار را از اعضای کارگروه تنظیم بازار استان خواستار و پیگیری ها ملی انجام شده در این زمینه را تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۶۵۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی قیمت ها در مسیر تعادل بخشی به بازار مورد توجه قرار گیرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در کارگروه تنظیم بازار استان بر امتداد شناسایی دقیق وضعیت بازار،نظارت بر قیمت ها و بررسی کارشناسی با هدف تعادل بخشی به عرضه و تقاضا تاکید کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزدگفت: فعالیت های مستمر و متنوعی از سوی اعضای کارگروه ستاد تنظیم بازار صورت گرفته است اما با توجه به حجم مشکلات در حوزه های اقتصادی انتظار می رود تمام توان استان در این زمینه فعال شود.
«علی زینی وند» افزود: برای اثرگذاری مثبت بر کنترل قیمت مواد غذایی از جمله لبنیات،گوشت ،نان و سایر اقلام مصرفی لازم است با توجه به واقعیت ها، اعلام نظر از سوی کمیته های تخصصی و تقویت تعامل بین تولیدکنندگان در سطوح مختلف به سمت قیمت گذاری ملایم تر در بازه زمانی قابل قبول حرکت کرد.
زینی وند بیان کرد:قیمت گذاری در بازار فعلی برای مدیریت شرایط اضطراری صورت می گیرد و برای قیمت ها دوره زمانی مشخص در نظر گرفته شده و امید است با بهبود شرایط قمیت های مناسب تری را نیز شاهد باشیم.
وی اظهار داشت:زمینه سازی برای تامین بخشی از گوشت منجمد مورد نیاز واحدهای دانشگاهی و برنامه های مربوط به اربعین حسینی نیز مورد توجه قرار گرفته است اما اولویت تامین نیاز عموم مردم از طریق شرکت های تعاونی و فروشگاه های زنجیره ای معتبر است.
معاون استاندار یزد خاطرنشان کرد: پیش بینی های لازم برای تامین میوه شب عید نیز آغاز شود و تا پایان آبان ماه میزان نیاز نسبت به محصولات مختلف جمع بندی و در مسیر عملیاتی شدن قرار گیرد.
زینی وند افزود:برای تامین نیاز لاستیک استان نیز اقدامات موثری تا کنون در سطح استانی و ملی پیگیری و به نتیجه رسیده است و اقدامات لازم نیز برای واردات و توزیع موارد احتکار شده در حال انجام است و هر چند اولویت با ناوگان برون شهری می باشد اما برنامه ریزی هایی نیز برای واحدهای صنعتی و معدنی نیازمند توجه است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در پایان گفت:واردات دام زنده نیز به استان با نظارت دستگاه های اجرایی و بررسی دقیق سلامت دام انجام شود زیرا هر گونه سهل انگاری سلامت جامعه و مردم را به خطر می اندازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار