معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گلستان

شادابی و نشاط دو محرک قدرتمند برای حرکت دانش آموزان به سوی مدرسه است

گرگان (پانا) - افتتاح پنجمین دوره المپیاد ورزش دانش آموزی استان با حضور رضا طبرسا معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گلستان، بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان و تعدادی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی در دبستان دخترانه هاجر شهرستان گرگان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۵۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
شادابی و نشاط دو محرک قدرتمند برای حرکت دانش آموزان به سوی مدرسه است

طبرسا ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و آغاز المپیاد ورزش دانش آموزی مدارس در این مراسم گفت: به واسطه برگزاری برنامه های مفرح و شاداب، بالاخص زنگ تربیت بدنی و برپایی المپیاد ورزش دانش آموزی با شعار «به مدرسه بر می گردیم» می توانیم کاری کنیم که گام های دانش آموزان در هنگام رفتن به مدرسه بلندتر از زمانی باشد که از مدرسه خارج می شوند و این اتفاق نمی افتد مگر اینکه سمت و سوی برنامه های ما به ایجاد شادابی و نشاط منجر گردد از این رو لذت جویی دانش آموزان و ایجاد تحرک در کنار شادابی و نشاط می بایست اولویت مدارس و همکاران تربیت بدنی باشد.

طبرسا افزود: شادابی و نشاط دو محرک قدرتمند برای حرکت دانش آموزان به سوی مدرسه است. وی ادامه ادامه داد: سواد حرکتی در دوره ابتدایی مهمترین عاملی است که باعث نشاط و شادابی و نیز آگاه سازی حضور افراد در میادین ورزشی می شود و به همان اندازه فقر حرکتی باعث آسیب های جبران ناپذیری به کودک و داشتن جامعه بی نشاط و ناسالم می گردد.

ایشان در ادامه بیان داشت: المپیاد ورزشی در واقع فرصت ارزشمندی است در راستای شناسایی استعدادها و پتانسیل های دانش آموزان که از یک طرف از فضای مسابقات جهت بروز توانمندی های خود استفاده می کنند و حین پرداختن به رقابت های ورزشی، تعاون و نوع دوستی و همچنین همکاری را تجربه می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار