فرماندار پیشوا:

شوراهای دانش آموزی تمرین مدیریتی دانش آموزان برای آینده است

پیشوا (پانا) - فرماندار پیشوا گفت: شوراهای دانش آموزی نمادی از کشورداری و تمرین مدیریتی دانش آموزان برای آینده است.

کد مطلب: ۸۶۵۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای دانش آموزی تمرین مدیریتی دانش آموزان برای آینده است

حسین عباسی در مراسم بیست و یکمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در آموزشگاه پروین اعتصامی پیشوا اظهار داشت: در یک‌ جشن ‌سیاسی با دانش آموزان دور هم‌ آمده ایم و میدانیم انتخابات شوراهای دانش آموزی از اشکال نظام شورایی کشور است.

وی در ادامه افزود: نظام‌جمهوری اسلامی ایران ‌مبتنی بر احکام الهی است وبا رأی و نظر مردم شکل گرفته و آینده کشور به دست مردم و سرنوشت آنها به دست خودشان رقم‌می خورد.

عباسی خاطرنشان کرد: برای اینکه تمرین مردم سالاری را در مدارس داشته باشیم و از آنجا که آینده سازی کشور از آموزشگاهها و مدارس شروع می شود، انتخابات و نظام شورایی به آموزشگاه ها و مدارس تعمیم داده شده است.

فرماندار شهرستان پیشوا ادامه داد: شورای دانش آموزی رکنی از ارکان مدرسه است و مسایل صنفی دانش آموزان را پیگیری می‌کند و در یک نماد و شکل کوچک، نمادی از کشورداری و تمرین مدیریتی دانش آموزان برای آینده است.

عباسی تاکیدکرد: اگر دانش آموزان می‌خواهند در آینده کشور، منطقه و شهرستان‌خود سهیم باشند تنها راه آن از مدارس است که با تمرین مدیریتی و مشارکت در امور شورایی امکانپذیر می شود و لازمه آن نیز خودباوری‌ است.

فرماندار شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: امیدوارم اعضای شوراهای دانش آموزی با خوب درس خواندن و اقدامات و پیگیری های خوبی که در جهت کمک و پیشبرد امور مدارس انجام می دهند، پیش درآمد مجلس دانش آموزی در سطح کشور و نوید بخش آینده ای موفق برای شهرستان و کشور باشند.

/خبرنگار:سما شاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار