انتخابات شورای دانش آموزی به روش الکترونیکی دردبیرستان شهیدبهشتی کاشمربرگزارشد

کاشمر(پانا) - فرماندار به همراه جمعی از مسئولین و معاون پرورشی آموزش و پرورش از برگزاری الکترونیکی انتخابات شورای دانش آموزی در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی کاشمر بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۶۵۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شورای دانش آموزی به روش الکترونیکی دردبیرستان شهیدبهشتی کاشمربرگزارشد

محمدعلی نبی پور، فرماندار کاشمر در گفتگویی صمیمی به خبرنگارپانا درخصوص اهمیت انتخابات دانش آموزی گفت: برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی جدا از اینکه رقابت برای رشد اجتماعی و شخصیتی دانش آموزان دربلندمدت مفید و موثر خواهدبود، تمرینی است تا درآینده بتوانند مسئولیت های مهم وکلیدی را ایفا کنند.
رییس شورای آموزش وپرورش کاشمر در باره ی اجرایی بودن اقدامات و نظرات دانش آموزان بابیان اینکه این اقدامات بایددر چهارچوب وظایف و اختیارات شورا باشدتاکید کرد حتما سعی خواهد شد تا در مدارس به عنوان خانه دوم دانش آموزان، از مشارکت آنهابهره مند شوند. تا روال کاردر مدارس با سرعت بیشتری پیش رود تا شاهد مدارس پویا و با نشاط در سطح شهرستان باشیم.
همچنین حسن رمضانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر با بیان اینکه این انتخابات درسطح ۱۶۴ مدرسه ی شهرستان برگزارشد خاطرنشان کرد تعداد14 هزارو 355 دانش آموز پسر و13 هزار و 580 دانش آموزدخترحائز انتخاب کردن وانتخاب شدن هستند .
وی افزود: شوراهای دانش آموزی در کلیه تصمیم گیری ها براساس ضوابط و قوانین آموزشی و پرورشی می توانند تعاملی سازنده با مدیران و اولیاء مدرسه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار