نوبخت اعلام کرد: تدوین بودجه مکمل برای سال 98 باهدف اجرای سیاست‌های فقرزدایی

تهران (پانا) - رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در لایحه بودجه سال آینده 10 تا 12 میلیارد تومان برای تقویت قدرت خرید مردم پیش بینی شده است، گفت: همچنین برای اجرای سیاست‌های فقرزدایی، «بودجه مکمل» تدوین می شود.

کد مطلب: ۸۶۴۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
نوبخت اعلام کرد: تدوین بودجه مکمل برای سال 98 باهدف اجرای سیاست‌های فقرزدایی

به گزارش سازمان برنامه و بودجه، دهمین جلسه ستاد بودجه 1398 امروز (سه شنبه) در محل این سازمان و با حضور «محمد باقر نوبخت» معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاونان و مدیران این سازمان و و نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد.

نوبخت در این جلسه به ضرورت توجه به تناسب مصارف با منابع کشور در تهیه و تدوین لایحه بودجه 1398 اشاره کرد و گفت: باهدف کاهش آثار و تبعات مشکلات اقتصادی کشور، «بودجه مکمل» تدوین خواهیم کرد.

«برای تدوین بسته حمایتی از اتکای به منابع عمومی کشور پرهیز خواهیم کرد و با توجه به اینکه امسال براساس پیش بینی خزانه‌داری کل کشور حدود 80 هزار میلیارد تومان عدم تحقق درآمد خواهیم داشت، برای تأمین رفاه مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.»

نوبخت اعلام کرد: از ابتدای سال تا سی ام مهرماه همه مطالبات گندم کاران با پرداخت 2 هزار و 600 میلیارد تومان تسویه شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه گفت: ضرورت دارد در مورد اتمام و مدیریت طرح‌های عمرانی، مکانیزم هدف را دنبال کنیم؛ همچنین تلاش‌مان را به سمتی معطوف کنیم که از همه ظرفیت‌های قانونی کشور بهره ببریم تا امسال حدود 289 طرح عمرانی را با موفقیت به اتمام برسانیم.

در این جلسه برای 555 طرح عمرانی در سال آینده اعتبار کامل در نظر گرفته شد. همچنین درباره آخرین روند بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، گزارشی ارائه و اعلام شد که ستاد کل نیروهای مسلح در این زمینه گام های جدی و عملیات برداشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار