رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان قم خبر داد:

برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی

قم (پانا)- مهدی خادمی جمکرانی رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان قم گفت جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر وسبک زندگی ویژه پایه هفتم و هشتم دوره اول متوسطه در استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۶۴۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی

مهدی خادمی جمکرانی صبح امروز در گفت و گویی با خبرنگار روابط عمومی از برگزاری این جشنواره در پایه های هفتم و هشتم دوره اول متوسطه استان خبر داد و گفت: هدف از برگزری این جشنواره دستیبابی به گنجینه تجارب علمی و تربیتی مدارس و به کارگیری و اشاعه آن در نظام تعلیم و تربیت برگزار می گردد.

وی گفت: جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی پایه هفتم و هشتم دوره اول متوسطه در سطح استان برگزار می گردد.

خادمی گفت: کلیه معاونین و مربیان پرورشی،مشاوران،دبیران درس تفکر و سبک زندگی و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند ضمن مراجعه به بخشنامه شماره2500/115544/550مورخ1397/7/23اداره کل و آگاهی از نحوه شرکت در این جشنواره در این فراخوان شرکت نمایند.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش قم گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را که شامل طرح درس بر اساس طرح درس ملّی همچنین فیلمبرداری از فرایند تدریس به مدت 30الی40دقیقه می باشد ، شخصا تا پایان اسفند ماه سال جاری به دبیرخانه استانی جشنواره واقع در اداره امور تربیتی استان تحویل دهند.

لازم به ذکر است پس از بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه استانی 5اثر برگزیده از پایه هفتم و5اثر برگزیده از پایه هشتم مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفته و آثار آنها به عنوان نماینده استان به جشنواره کشوری راه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار