طرح سینما امید در شهرستان ایرانشهر

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی خبر از آغاز، طرح سینما امید به عنوان یکی از طرح‌های توسعه‌ای سازمان سینمایی وبا هدف توسعه عدالت فرهنگی و افزایش ناوگان نمایشی سینمای کشور به صورت پایلوت امسال در سه شهر ازجمله ایرانشهر در قالب یک پردیس ۳سالنه را داد.

کد مطلب: ۸۶۴۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح سینما امید در شهرستان ایرانشهر

به گزارش روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، رمضانعلی حیدری خلیلی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی اجرای طرح سینمای امید در شهرداری ایرانشهر که مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی ، شهردار واعضای شورای اسلامی شهر ایرانشهر نیز حضور داشتند، گفت: طرح سینما امید در شهرهای بدون سینما و با جمعیت بالای 20 هزار نفر اجرا می شود و در این طرح شهرهای ایرانشهر،ایلام و بندرگناوه به عنوان پایلوت هستند.
وی اظهارداشت: طرح سینما امید با سازه سبک در بوستان‌های مرکزی شهرهای مورد نظر در زمینی به مساحت یک هزارمتر مربع احداث و در مدت سه ماه بعد از تحویل زمین و تهیه نقشه به بهره برداری می رسد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور گفت: پس از انتخاب زمین ، تائید کارشناسان فنی، تهیه نقشه و صدور مجوزهای لازم مبلغ هفت میلیارد ریال اعتبار بلاعوض به این طرح اختصاص داده خواهد شد و براساس تفاهم نامه با توجه به پیشرفت فیزیکی به شهرداری در سه قسط پرداخت می‌شود.
وی افزود: شهرداری‌ها یکی از ارکان اصلی تضمین کننده اجرای این طرح محسوب می شوند و همکاری و همدلی آن مجموعه با متولیان امر ازجمله تامین زمین ضروری است.
مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی سیستان وبلوچستان نیز گفت: مرحله نخست طرح سینما امید در سه شهر از استان‌های کشور با جمعیت بالای ۲۰هزار نفر با هدف ایجاد امید و نشاط اجرا می‌شود.
حسین مسگرانی ادامه داد: در سیستان وبلوچستان این طرح در شهرستان ایرانشهر با توجه به بافت جمعیتی و برای ایجاد روحیه نشاط وامید اجرا می شود.
وی اضافه کرد: طراحی و نقشه طرح سینما امید از سوی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می شود و شهرداری به عنوان بهره بردار ساخت آن را برعهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار