احکام انضباطی دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان اعلام شد

تهران (پانا) - کمیته انضباطی رای خود را درباره دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۶۴۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
احکام انضباطی دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان اعلام شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بازی دو تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران از معوقه هفته ششم لیگ برتر در حالی 14 مهرماه در ورزشگاه شهید محمدی مسجد سلیمان برگزار شد که از سوی هر دو تیم تخلفاتی صورت گرفت و کمیته انضباطی آرای خود را درباره این دیدار به شرح زیر اعلام کرد:

-تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری به پرداخت مبلغ 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

-وینفرید شفر، سرمربی استقلال تهران بخاطر رفتار غیرورشی علیه نیمکت تیم مقابل که منجر به اخراج وی شد به توبیخ کتبی و پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال نقدی محکوم شد.

-علیرضا مرزبان، سرمربی نفت مسجد سلیمان به دلیل رفتار غیرورزشی نسبت به سرمربی تیم مقابل و خروج از محوطه فنی که منجر به اخراج وی شد به توبیخ کتبی و 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

-میلاد میداودی، بازیکن نفت مسجد سلیمان به دلیل رفتار غیرورشی نسبت به سرمبی تیم مقابل و نیمکت آن به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد.

-روح الله بهمنی ، سرپرست مسجد سلیمان به دلیل اعتراضات مکرر و برخورد با داور چهارم مبلغ 20 میلیون ریال جریمه و یک جلسه محرومیت از همراهی تیم شد.

-تیم مسجد سلیمان بخاطر تخلفات تماشاگرانس و پرتاب لیزر به چشم دروازه بان و بازیکنان استقلال مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

-پیام احدی، کادر پزشکی مسجد سلیمان و سالیسو گرو، بازیکن استقلال به دلیل رفتار غیرورزشی هر کدام به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شدند.

گفتنی است آرای صادره قطعی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار